معرفی شرکت گوهر شفا

شرکت گوهر شفا فعالیت‌ تولیدی خود را در زمینه محصولات تخصصی تجهیزات پزشکی از سال 1374 در شهر خرم آباد آغاز کرد. این شرکت گستره وسیعی از محصولات تخصصی در شاخه های جراحی عمومی ارولوژی، آنکولوژی و کاردیولوژی را تولید می‌کند. گوهرشفا امروز 70 نفر پرسنل دارد. 12 کاربر فعال این شرکت با سیستم‌های دفترکل، دریافت و پرداخت، جبران خدمات، انبار، فروش و بهای تمام شده کار می‌کنند.

نیاز اصلی کسب‌ و‌ کار

با توجه به اینکه کارخانه گوهرشفا در شهرستان خرم‌آباد و دفتر مرکزی در تهران واقع است، برای ارتباط این دو مجموعه از نرم‌افزار‌های خارجی استفاده می‌شد. استفاده از این نرم‌افزارها به دلیل شرایط تحریم، با محدودیت امکان‌پذیر بود. از این رو به سیستمی نیاز بود که پراکندگی جغرافیایی کارخانه و دفتر مرکزی را پوشش دهد و امکان دسترسی یکپارچه به اطلاعات سازمان وجود داشته باشد.

آقای ساکی؛ رئیس هیئت مدیره شرکت گوهرشفا :

گوهر شفا همیشه سعی دارد از به روز ترین فناوری ها برای بهبود کیفیت تولید و خدمت به مشتریانش استفاده کند. کار کردن در دنیای پر رقابت امروز، نیاز دارد که از امکانات و زیرساخت‌های مناسب استفاده کنیم. شرکت ما هم در حال رشد بود بنابراین به زیرساخت‌های بهتری نسبت به قبل نیاز داشتیم. به دنبال نرم‌افزاری حرفه‌ای بودیم که هم به نیاز‌های ما پاسخ دهد هم هزینه کمتری به سازمان تحمیل کند. به همین دلیل راهکاران ابری را انتخاب کردیم.

آقای امین ساکی از دیگر مزایای راهکاران ابری به موارد زیر اشاره می‌کند:

دسترسی

مشتریان شرکت ما چون غالبا بیمارستان‌ها هستند باید در لحظه به آن‌ها پاسخ دهیم. بنابراین امکان دسترسی در هر زمان و مکان یک مزیت مهم راهکاران ابری برای ما محسوب می‌شد. من بسیاری مواقع در خارج از شرکت به راحتی به سیستم وصل می‌شوم.

امنیت

حفظ امنیت داده‌های سازمان همیشه برای ما مهم بوده و هست. امکانات این سیستم به ما کمک کرده دیگر دغدغه‌ای بابت حمله ویروس‌، هکر و … نداشته باشم. همچنین در عین دسترسی راحتف امکاناتی فراهم کرده است که از طریق آن می‌توانم محدودیت‌های دسترسی لازم را برای حفظ امنیت سازمان اعمال کنم.

هزینه

راهکاران ابری همکاران سیستم با حذف هزینه‌های مربوط به تهیه زیرساخت، هزینه اولیه خرید سیستم را تا حد زیادی برای ما کاهش داد. همچنین انعطاف‌پذیری سیستم این امکان را فراهم کرد که بتوانیم در آینده ماژول‌های جدید را اضافه کنیم. اکنون در حال پیاده سازی سیستم بهای تمام شده راهکاران ابری هستیم.

جهت فروش نرم افزار حسابداری در شیراز همین حالا اقدام کنید و جهت اطلاع بیشتر از نمایندگی همکاران سیستم شیراز می توانید اینجا کلیک کنید.

5/5 - (1 امتیاز)