سیستم هوشمندی تجاری راهکاران همکاران سیستم

هوشمندی راهکاران همکاران سیستم، فراهم‌ساز بستری برای هوشمندی تجاری (Business Intelligence یا BI) در سازمان‌هاست. این نرم افزار انبوه اطلاعات سیستم‌های عملیاتی سازمان را در ساختاری تجمیعی، خلاصه شده، تحلیلی و مناسب برای نیازهای اطلاعاتی مدیران و تحلیل‌گران کسب و کار آماده می‌کند تا گزارش‌گیری، ساخت داشبوردهای مدیریتی و تجزیه و تحلیل اطلاعات را در محیط کاربری ساده و کاربردی امکان‌پذیر کند.
مدیران ارشد و عملیاتی سازمان­‌ها نیاز دارند، با پایش شاخص­‌های کلیدی عملکرد (KPI) به­‌شکل لحظه‌­ای از عملکرد واقعی سازمان یا فرآیند تحت مدیریت­‌شان مطلع شوند، به‌­سرعت بتوانند علت نوسانات منفی و مثبت عملکردی را دریابند و تصمیمات به­‌موقعی بگیرند. از طرف دیگر، تحلیل­‌گران و کارشناسان سازمان برای تجزیه و تحلیل فرآیندها و عملیات، به خوراک اطلاعاتی جامع و قابل اتکایی نیاز دارند؛ سیستمی که خروجی‌­های تصمیم­‌ساز استخراج شده را با فرآیندی منسجم و قابل اتکا دردسترس مدیران و تصمیم‌گیران قرار دهد.

سبد کاملی از قابلیت‌های نرم‌افزاری و تکنولوژیکی

براساس تعاریف جهانی (موسسه تحقیقات فناوری گارتنر)، یک بستر نرم‌افزای BI باید امکانات مشخصی را در حوزه‌های مصور‌سازی اطلاعات (Data Visualization)، تجریه و تحلیل اطلاعات (Analysis) و یکپارچه‌سازی اطلاعات (Integration) در اختیار داشته باشد. راهکار هوشمندی تجاری همکاران سیستم، سبد کاملی از امکانات کاربردی نرم‌افزاری و تکنولوژیکی در این سه حوزه را داراست.

توان تحلیل و شناخت فرآیند و کسب‌و‌کار

در کنار تحلیل‌های آماده، تیم استقرار BI نیازها و دغدغه‌های خاص مدیریتی هر سازمان را در فرآیند طراحی و پیاده‌سازی سیستم BI در نظر خواهند گرفت. با فراهم‌سازی مخزن داده‌ای کامل از اطلاعات حوزه‌های عملیاتی مختلف سازمان، امکانات متنوعی برای ساخت شاخص‌ها، گزارش‌ها و داشبوردهای جدید طبق نیاز در اختیار کاربران وجود دارد.

دانش خاص مدیریت پروژه‌های هوشمندی تجاری

شرکت تخصصی هوشمندی تجاری همکاران سیستم با هدف ارائه‌ی خدمات تخصصی و متمرکز در حوزه‌ی مدیریت عملکرد سازمانی و BI به مشتریان، از سال ۱۳۸۸ تاسیس شده است و تضمینی بر تعهد همکاران سیستم به ارائه‌ی راهکاری با کیفیت است.

در صورتی که قصد دارید یک دمو از ما دریافت کنید ما در کنار شما هستیم و کارشناسان ما به شما کمک خواهند کرد.

برای دانلود بروشور این راهکار می توانید با استفاده از لینک روبرو اقدام نمایید.

در صورتی که نیاز دارید با سایر راهکار ها آشنا شوید روی دکمه مقابل کلیک نمایید

5/5 - (1 امتیاز)