با راهکار مالی همکاران سیستم ، به فرایندهای مالی سازمان سرعت ببخشید

از مهمترین مسائل سازمان ها، ثبت و ضبط حجم بزرگ اطلاعات مالی در ساختار پذیرفته شده است. هرچه حجم داده ها افزایش می یابد، سنجش صحت داده های مالی زمان برتر می شود و هزینه های شناسایی اشتباهات و اصلاح آن ها بالاتر می رود.
به طور معمول سازمان های بزرگ با تقسیم وظایف مالی به واحدهای کوچکتر نظیر حسابداری مالی، فروش، حقوق و دستمزد و … سعی می کنند بروز خطاهای عملیاتی را کاهش دهند که از سوی دیگر، ریسک طولانی شدن فرایندهای مالی را به دنبال دارد.

راهکار مالی همکاران سیستم

• «مربوط بودن» و «مفید بودن» داده های مالی را حفظ می کند.
• اطلاعات مالی یکپارچه ای را، در لحظه و با اطمینان از درستی آن ها در اختیار شما قرار می دهد.
• صدور اتوماتیک اسناد مالی از سایر حوزه ها در ماژول دفترکل انجام می شود که سبب کاهش چشم گیر دوباره کاری ها و خطاهای کاربری می شود و ضریب اطمینان از صحت داده های مالی بالاتر می رود .

راهکار مالی راهکاران، شامل ماژول های دفترکل، دریافت و پرداخت، تسهیلات مالی، دارایی ثابت و صورت های مالی است و ورود و خروج اطلاعات در آن، با حفظ یکپارچگی با سایر حوزه های سازمان انجام می شود.

  • گزارش‌دهی ساده و کم‌هزینه به ذینفعان درونی و بیرونی سازمان
  • ارائه‌ی صورت‌های مالی با رویکرد سرعت در گزارش‌دهی و افزایش قابلیت اتکای اطلاعات
  • پشتیبانی کامل از حسابداری شعب غیرمستقل
  • پشتیبانی گزارش‌گری مالی بین‌المللی (IFRS) موازی با استانداردهای جاری ایران
  • پشتیبانی از حسابداری مالیاتی و ارائه گزارش‌های قانونی مالیات بر ارزش افزوده
  • امکان مدیریت نقدینگی سازمان در هر لحظه از زمان
  • پشتیبانی از حسابداری تسهیلات مالی دریافتی همراه با گزارش‌های عملیاتی مورد نیاز
  • قابلیت ردیابی دارایی‌های ثابت سازمان‌ها در هر لحظه از زمان
  • سرعت بخشیدن به ارائه‌ی اظهارنامه‌های مالیاتی و گزارش‌های خرید و فروش فصلی

سیستم دفتر کل

ضمن در اختیار داشتن اطلاعات مالی، گزارش‌های کم‌هزینه و دقیق به ذی‌نفعان درونی سازمان ارائه کنید. هم‌چنین با پشتیبانی سیستم دفترکل از عملیات شعب غیرمستقل، به اطلاعات حسابداری این شعب، سریع‌تر و آسان‌تر دسترسی داشته باشید.

سیستم دریافت و پرداخت

در این سیستم همه فرایندهایی که با وجوه نقد سازمان در ارتباطند، به شکل فرایند محور طراحی شده‌ و امکان نظارت و کنترل‌های داخلی را برای شما فراهم می‌کنند. هم‌چنین به کمک گزارش‌های کامل و زمان‌محور سیستم دریافت و پرداخت می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن اطلاعات موردنیاز خود را دراختیار داشته باشید.

سیستم صورت های مالی

با استفاده از سیستم صورت‌های مالی راهکاران، براساس گردش‌های مالی دوره‌های گزارش‌گری و طبقه‌بندی این اطلاعات در قالب‌های گزارشی منعطف، می‌توانید صورت‌های مالی سازمان‌تان را به آسانی، در کم‌ترین زمان و با بالاترین قابلیت اتکا، تهیه و در مواقع لزوم تا جزئی‌ترین لایه‌های تشکیل‌دهنده‌ی گزارش را مرور و اثبات کنید.

سیستم دارایی ثابت

راهکار دارایی های ثابت راهکاران، به شما این امکان را می دهد تا از وضعیت فیزیکی دارایی و تاریخچه ی آن، در هر لحظه از زمان آگاه شوید و بر اساس این اطلاعات مدیریت و برنامه ریزی کارآمدتری برای بهره‌برداری از آن‌ها داشته باشید.

سیستم تسهیلات مالی

تسهیلات مالی دریافتی سازمان را از زمان دریافت تا زمان تسویه، ثبت و نگهداری کنید و نگران محاسبات مالی بعدی آن نباشید. محاسبات مالی لازم در این راهکار به‌شکل مکانیزه و در مقاطع زمانی مورد نظر شما ثبت و ضبط می‌شوند.

سیستم کنترل مالی قرارداد پیمانکاری

سیستم کنترل مالی قراردادهای پیمانکاری همکاران سیستم، مجموعه‌ای از امکانات مورد نیاز به‌منظور ثبت، پی‌گیری و دریافت گزارش‌های مربوط به قراردادهای پیمانکاری، کارفرمایی، مشاوره‌ای و سایر قراردادهای موجود در فرایندهای سازمان است.

سیستم مدیریت وصول مطالبات

راهکار مدیریت وصول مطالبات، تسهیلات لازم را برای وصول به موقع مطالبات از مشتریان فراهم می‌کند. کنترل‌های لازم برای دریافت چک از مشتریان برای پیشگیری از عدم وصول اسناد ایجاد می‌کند.

درخواست دمو

در صورتی که قصد یک دمو از ما دریافت کنید ما در کنار شما هستیم و پشتیبانان ما به شما کمک خواهند کرد.

امتیاز دهید page