فرایار چیست؟

بدون شک جامع‌ترین راهکارهای ERP در سطح جهان، پاسخ‌گوی صددرصد نیازهای یک کسب و کار نیستند. برای حل این موضوع صاحبان کسب و کارها، به دنبال ابزارهایی هستند تا با به‌کارگیری آن‌ها سیستم‌های مورد نیاز خود را توسعه داده و در عین حال، یکپارچگی آن‌ها را با ERP اصلی در سازمان خود حفظ کنند. سیستم مدیریت فرایندهای کسب و کار فرایار راهکاران همکاران سیستم مجموعه ای از ابزارهاست که شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها سیستم‌های مد نظر خود را که پاسخ‌گوی نیازهای خاص شما در سازمان است را تولید کنید. این کار می تواند توسط کارشناسان همکاران سیستم یا در صورت بهره‌مندی از تیم متخصص آی تی در داخل شرکت شما انجام شود.
فرایار، کاربردهای دیگری نیز دارد. در صورتی که شما در سازمان‌تان از سیستم های مختلفی به شکل جزیره‌ای استفاده می‌کنید با کمک فرایار می‌توانید آن‌ها را با یکدیگر و با راهکاران همکاران سیستم مرتبط و یکپارچه کنید. به‌این ترتیب فرایندها در سطح سازمان شما با سرعت و دقت بیش‌تر و صرف هزینه کم‌تری اجرا خواهد شد.
همچنین اگر کسب و کار شما دارای رویه‌های خاصی است، به کمک ابزار مدیریت فرایندهای کسب‌ و کار فرایار در متناسب‌سازی این رویه‌ها در بستر راهکاران به شما کمک خواهد کرد.

پیاده‌سازی و اجرا توسط نیروهای داخل سازمان

برای استفاده از ابزارهای فرایار برای توسعه، یکپارچه سازی  یا متناسب‌سازی لازم است شرایط زیر را کسب کنید:

  • برخورداری از تیم متخصص در حوزه فناوری اطلاعات و آشنا با مفاهیم برنامه نویسی
  • یادگیری ابزارهای فرایار و دریافت گواهینامه
  • خرید ابزارهای فرایار
  • پیاده سازی و پشتیبانی

استفاده از محصولات موجود بر روی سایت بازار

در سایت بازار همکاران سیستم، شما می‌توانید به محصولات متنوعی که با استفاده از ابزار فرایار و توسط شرکت های توسعه دهنده همکار (Build Partners)، تولید شده‌اند؛ دسترسی داشته باشید. این محصولات با نرم‌افزارهای راهکاران قابلیت یکپارچگی دارند.

پیاده‌سازی و اجرا توسط شرکت همکاران سیستم

متخصصین ما درحوزه فرایار، همراه شما در همه‌ی مراحل از شناسایی نیاز تا طراحی، اجرا و پشتیبانی خواهند بود.

در صورتی که قصد دارید یک دمو از ما دریافت کنید ما در کنار شما هستیم و کارشناسان ما به شما کمک خواهند کرد.

برای دانلود بروشور این راهکار می توانید با استفاده از لینک روبرو اقدام نمایید.

در صورتی که نیاز دارید با سایر راهکار ها آشنا شوید روی دکمه مقابل کلیک نمایید

امتیاز دهید page