نرم افزار حسابداری پارسیان

نرم افزار حسابداری پارسیان در سال 1383 در اصفهان تولید و عرضه شد. باوجود اینکه شرکت سازنده این نرم افزار حسابداری آن را مناسب برای فروشگاه‌ها و شرکت‌ها می‌داند، اما با توجه به ویژگی‌های آن بیشتر آن را به‌عنوان یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی می‌شناسند.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارسیان در 4 نسخه ساده، ویژه، پیشرفته و جامع ارائه می‌شود که هریک بر اساس نیازهای بخشی از کاربران طراحی‌شده‌اند. نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارسیان همچنین مجهز به زیرسیستم‌های حسابداری، انبارداری، خریدوفروش، حقوق و دستمزد و پخش مویرگی است.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارسیان همچنین نسخه‌هایی اختصاصی برای برخی صنوف ارائه کرده است که ازجمله آن‌ها می‌توان به رستوران، سوپرمارکت، آتلیه عکاسی، خیریه و سنگ فروشی اشاره کرد. هرکدام از این نسخه‌ها امکاناتی را برحسب ویژگی‌های اختصاصی آن صنف با خود به همراه دارند.

10 ویژگی اصلی نرم افزار حسابداری پارسیان

  1. صدور اسناد به دو صورت اتوماتیک و غیر اتوماتیک
  2. استفاده از دستگاه کارت‌خوان بانکی به هنگام انجام مراودات مالی
  3. گزارش عملکرد موجودی بانک و صندوق در هرلحظه
  4. گزارش‌های فصلی فاکتورها جهت ارائه به وزارت دارایی
  5. امکان تعریف انبارهای متعدد
  6. نمایش موجودی کالا در همه انبارها به‌صورت یکجا
  7. صدور فاکتورهای خرید، فروش، برگشتی و پیش‌فاکتور
  8. تهیه دیسکت بیمه و فایل مالیات و فایل‌های پرداختی ویژه بانک‌ها
  9. گزارش بدهکاری و بستانکاری اشخاص
  10. گزارش دفاتر حسابداری و ترازهای مختلف

مزایا و معایب نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارسیان

نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارسیان ازجمله نرم افزارهایی است که به‌عنوان یک نرم افزار صندوق فروشگاهی در میان صنوف مورد استقبال قرارگرفته است. این نرم افزار حسابداری فروشگاهی همچنین در کنار یک سال گارانتی رایگان، آپدیت مادام‌العمر رایگان نیز دارد که مزیت بزرگی محسوب می‌شود.

مطالب مرتبط :  انواع مرخصی در قانون

با تمام این‌ها نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارسیان مشکلات پشتیبانی حضوری در نقاط مختلف کشور داشته و همچنین مشکلاتی در ارائه پشتیبانی اینترنتی دارد. این نرم افزار حسابداری فروشگاهی همچنین محدودیت‌هایی دارد که ممکن است کسب‌وکارهای و شرکت های متوسط و بزرگ را دچار مشکل کند و آن‌طور که باید امکانات کاملی را در اختیار آن‌ها نگذارد.

این نرم افزار خیلی ساده و روان است  و برای کسانی که اصلا حسابداری بلد نیستند راحت بوده و قابل یادگیری است ولی برای کارهای حسابداری حرفه ای مناسب نیست و در حد کارهای سبک مالی و نگهداشت حساب هاست.

کدینگ حساب ها  گروه حساب ندارد و به صورت کل – معین – تفصیل است و همگی به صورت درختواره نشان نمی دهد بلکه هر سرفصل در پنجره ای جدا و با کلیک بر روی هر عنوان زیر گروه آن را نشان می دهد.

همچنین یکسری کد حساب  تعریف شده است که تا عدد 80 ثابت بوده و اجازه حذف اینها را نمی دهد ولی میتوان کد های اضافه شده را تغییر داد و نیز حذف کرد

کلیدهای میان های زیادی برای سیستم تعیین شده است و راحتی کار با آن برای کارهای سبک زیاد است

بعد از گردش معین ها و تفصیل ها میتوان عنوان و کد آنها را ویرایش کرد ولی نمیتوان حذف کرد که امکان ویرایش حسابهای بلحاظ کنترل های حسابرسی داخلی صحیح نمی باشد

مطالب مرتبط :  شرکت‌های بازرگانی نیاز به چه نوع نرم افزار های سازمانی دارند ؟

همچنین در این نرم افزار میتواند سال مالی جدید را به دو صورت خام و همراه با دیتای قبل بسازد یعنی میتواند سال مالی خام بسازد.

همچنین بک دیتای سال قبل را میتوان به نام سال جدید به راحتی تغییر نام داد و در سال جدید بازیابی کرد چون اگر بک آپ سال مالی آن با سال مالی سیستم یکی نباشد اجازه بازیابی نمی دهد.

سامانه پیامک به سیستم وصل میشود و انتقال از اکسل دارد. و یک قسمت دارد که تعاملات با مشتری در آن ثبت میشود

یکسری از فرم های سیستم پارسیان به صورت زیر می باشد:

فرم  فاکتور:

نرم افزار حسابداری پارسیانفرم تعریف اطلاعات پرسنلی به صورت زیر می باشد:

چیزی به نام حکم کارگزینی و قرارداد وجود ندارد و همین فرم اطلاعات پرسنلی کلیه اطلاعات کارمند در آن ثبت می شود.

نرم افزار حسابداری پارسیانفرم دریافت و پرداخت به صورت زیر است که با انتخاب گزینه مورد نظر وارد آن فرم میشود

 

نرم افزار حسابداری پارسیاندر نرم افزار پارسیان چون ساختار درختی داشته افراد و شرکت ها و مشتریان در زیر سرفصل بدهکاران تعریف می شود:

نرم افزار حسابداری پارسیان

فرم ورود اطلاعات کالا به صورت زیر می باشد که عامل ردیابی و مشخصه کالا و …. وجود ندارد.

نرم افزار حسابداری پارسیانفرم ثبت چک دریافتی به صورت زیر می باشد:

مطالب مرتبط :  حسابداری ابری چیست و چه کاربردی دارد؟

 

نرم افزار حسابداری پارسیانفرم سند حسابداری به صورت بسیار ساده و به صورت زیر است:

نرم افزار حسابداری پارسیان

گزارش تراز به صورت زیر می دهد که بسیار ساده است و قابلیت انتخاب چند ستونی نیز ندارد

نرم افزار حسابداری پارسیاندر تهیه این این مطلب از اطلاعات منتشر شده توسط شرکت تولید کننده این نرم افزار و بازخوردهای برخی از کاربران استفاده کننده از این نرم افزار استفاده شده است

درصورتی‌که فکر می‌کنید اطلاعات آورده شده در این مطلب به‌ قدر کافی شما را در خرید نرم افزار حسابداری راهنمایی نکرده است و همچنان برای انتخاب و پیاده سازی نرم افزار حسابداری برای کسب‌وکار خود نیاز به مشاوره دارید، کارشناسان ما در شرکت دانا راهبرد سامان اندیش با استقابل تمام پاسخگوی شما هستند تا درانتخاب بهترین نرم افزار حسابداری ، شمارا متناسب با نیازهای سازمانتان همراهی کنند.

جمع بندی

در این مقاله سعی شد از جنبه های متفاوت به معرفی نرم افزار حسابداری پارسیان بپردازیم اما اگر شما قصد خرید نرم افزار حسابداری در شیراز را دارید بهتر است به صفحات همکاران سیستم شیراز و نمایندگی سپیدار شیراز ما سری بزنید و با نرم افزار های راهکاران و سپیدار سیستم آشنا شوید و اطلاعات کاملی مانند قیمت نرم افزار سپیدار یا نکاتی در مورد خرید نرم افزار سپیدار را دریافت کنید و اگر مایل به مشاوره رایگان خرید نرم افزار حسابداری از جانب ما هستید کافیست با فرم زیر را تکمیل نمایید.

4.7/5 - (6 امتیاز)

سیدمحمدجواد تقویمشاهده نوشته ها

Avatar for سیدمحمدجواد تقوی

علاقه‌مند به دیجیتال مارکتینگ و سئو و همیشه در حال یادگیریم

11 دیدگاه

  • چه جالب من تا الان نمی دونستم که نرم افزار پارسیان نرم افزار شرکتی نیست ، تا الان فقط بخاطر قیمت پایینش به دوستانم معرفی میکردم
    ممنون از سایت درسا سافت که سپیدار سیستم رو بهم معرفی کرد

    • خوشحالیم از این بابت ، اگر در مورد نرم افزار دیگری هم فکر می کنید میتونیم بهتون کمک کنیم ، لطفا بفرمائید

  • ما یک شرکت پیمانکاری کوچک و تازه تاسیس هستیم که اشتباه کردیم و نرم افزار حسابداری پارسیان رو خریداری کردیم (نسخه جامع). مشکلات بی حد و اندازه در تمامی بخش های برنامه وجود دارد. عدم لینک شدن حساب های تفصیلی با معین و به تبع اون حساب های کل. عدم امکان برنامه ریزی و اصلاح صحیح کدینگ ها و الی ماشالله. بدتر از همه پشتیبانی نرم افزار هستش، برای تماس زمان زیادی از شما گرفته میشه تا با اپراتور ارتباط بر قرار بشه، جواب سربالا و بی ربط به سوال و مشکل، در آخر هم که طی چندبار تماس ما کلا خطوط ما رو بلاک کردن و فقط با بوق اشغال مواجه میشیم.
    در هر صورت ما پشیمان هستیم و پول رو هدر دادیم، راست میگن هیچ ارزونی بی علت نیست. حالا در به در یک برنامه جدید هستیم تا جایگزین کنیم و از دردسری که خودمون برای خودمون بخاطر اعتماد به یک شرکت بی نام و نشان ساختیم نجات پیدا کنیم.

    • دوست عزیز ، با شما موافق هستیم، این نرم افزار مناسب فعالیت های پیمانکاری نیست و پیشنهاد می شود از نرم افزار های راهکاران ابری برای مدیریت مالی شرکت های پیمانکاری استفاده گردد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *