نمایندگی نرم افزار سپیدار در شیراز

شرکت نرم افزار سپیدار سیستم آسیا در زمینه‌ی تولید نرم افزارهایی برای مدیریت بخش اقتصادی کسب ‌و کارها فعالیت دارد و شبکه پشتیبانی سپیدار سیستم توسط نمایندگی های سپیدار در سطح کشور از طریق ثبت تیکت در وب سایت سپیدار به مشتریان ارائه خدمت می کند، برنامه حسابداری سپیدار و نرم افزار فروشگاهی دشت از محصولات این شرکت است. مشتریان سپیدار سیستم توانسته اند که با محصولات سپیدار امور مالی و حسابداری خود را با دقت و کیفیت بیشتری مدیریت کنند.

سپیدار سیستم آسیا

نرم افزار سپیدار سیستم راه حل آسان ، ارزان قیمت و مناسب کسب و کار های کوچک و متوسط است . شرکت دانا راهبرد سامان اندیش نمایندگی سپیدار سیستم در شیراز با ارائه خدمات حوزه نرم افزار های حسابداری با بیش از 20 سال سابقه کار و مشاوره در این حوزه در شهر شیراز شناخته شده است.کسب و کار های کوچک و حتی متوسط می توانند با مراجعه به این نمایندگی سپیدار در شیراز مشکلات حسابداری و مالی خود را حل کنند.

نمایندگی سپیدار در شیراز
دانا راهبرد-سپیدار سیستم

نمایندگی سپیدار در شیراز

شرکت دانا راهبرد سامان اندیش نمایندگی نرم افزار سپیدار در شیراز با بهره گیری از تجربه و دانش فنی بالا در حوزه سیستم های اطلاعاتی، طراحی و… مجموعه ای از محصولات بهترین شرکت های نرم افزاری را شناسایی و مناسب ترین راهکارهای نرم افزاری را به مشتریان خود معرفی،ارائه و پیاده سازی می کند.

چرا نرم افزار سپیدار سیستم  ؟

شرکت سپیدار سیستم با ارائه خدمات نرم افزاری از طریق نمایندگی سپیدار سیستم در شیراز و با نظارت ویژه بر آن نمایندگی ها به کیفیت بالایی از خدمات و پیاده سازی نرم افزار های حسابداری دست یافته است . کافیست تجربه کسب و کار هایی که از نرم افزار سپیدار سیستم بهره بردند را مشاهده کنید تا متوجه سوال چرا نرم افزار سپیدار سیستم شوید.

اگر به دنبال شماره سپیدار سیستم هستید و می خواهید قیمت نرم افزار حسابداری سپیدار را بدانید کافیست که با یکی از مشاورین نمایندگی فروش نرم افزار حسابداری سپیدار به شماره تماس 09179160783 تماس بگیرد.

از طریق تماس با هر کدام از شرکت های شبکه نمایندگی شرکت سپیدار میتوان اقدام به دیدن دموی نرم افزار سپیدار یا دریافت لیست قیمت نرم افزار سپیدار کرد، نمایندگی شیراز از طریق شرکت دانا راهبرد سامان اندیش مفتخر است که با تجربه بیش از 20 سال در پیاده سازی و استقرار پروژه های نرم افزاری در استان فارس به عنوان شبکه نمایندگی سپیدار در شیراز در خدمت کسب و کار های هم استانی خود باشد.

مشاوره رایگان خرید نرم افزار حسابداری سپیدار در شیراز

برای خرید نرم افزار سپیدار یا خرید نرم افزار آموزشی سپیدار از نمایندگی سپیدار شیراز کافیست با شماره های قرار داده شده تماس حاصل نمایید.کافیست همین حالا شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند .

همین حالا تماس بگیرید !

جهت مشاوره رایگان از نمایندگی سپیدار سیستم در شیراز همین حالا اقدام کنید

جهت تماس با مشاورین خرید برنامه حسابداری سپیدار سیستم در شیراز می‌توانید با شماره های زیر تماس بگیرید .

071-36350262071-36350260

071-36350264| 071-36350261

تاریخچه شرکت سپیدار سیستم

سپیدار سیستم که زیر مجموعه ای از شرکت همکاران سیستم است از سال 87 شمسی کار خود را بر روی توسعه نرم افزار حسابداری سپیدار شروع کرده است. این شرکت نرم افزار حسابداری از آن سال تا به امروز در تمامی شهر های ایران از جمله شیراز اقدام به اخذ نمایندگی سپیدار کرده است .

یکی از مزایای اصلی شرکت سپیدار سیستم به نسبت مابقی شرکت های تولید کننده نرم افزار های حسابداری وجود نمایندگان فعال در شهر های ایران است که افراد و شرکت ها از طریق این نمایندگان فروش به آسانی می توانند خدمات آموزشی و پشتیبانی از نرم افزار های حسابداری خریداری شده را انجام دهند.

تعداد مشتریان سپیدار سیستم شیراز

67000

تعداد مشتریان سپیدار سیستم

نمایندگان فروش سپیدار سیستم شیراز

250

نمایندگان فروش سپیدار سیستم

نمایندگان آموزشی سپیدار سیستم شیراز

330

نمایندگان آموزشی سپیدار سیستم

ویژگی های نرم افزار حسابداری سپیدار سیستم

در زیر قصد داریم به برخی از ویژگی های مهم نرم افزار حسابداری سپیدار سیستم بپردازیم . این نرم افزار که توسط نمایندگی سپیدار شیراز به دست کاربران می رسد از ویژگی های مهمی برخوردار است که قبل از خرید بهتر است از آن آگاه باشید .

قیمت نرم افزار حسابداری سپیدار

یکی از ویژگی های بارز نرم افزار حسابداری سپیدار سیستم به نسبت تقریبا تمامی رقبا این است که قیمت نرم افزار سپیدار بر اساس نیاز کاربران تغییر می کند . به این صورت که یک قیمت پایه ای برای این نرم افزار در نظر گرفته شده است و با اضافه شدن بسته هایی همچون پخش ، پیمانکاری ، تولیدی ، خدماتی ، بازرگانی و ریز همه این موارد می توانید بر اساس نیاز و بودجه خود این نرم افزار حسابداری را سفارش دهید.

برای اطلاع دقیق از قیمت نرم افزار حسابداری سپیدار در شیراز کافیست همین حالا اقدام کنید . لازم به ذکر است که اغلب پکیچ های نرم افزار حسابداری سپیدار از خدمات پشتیبانی و ضمانت برخوردار هستند و از این روی کاربران دیگر دغدغه ای نخواهد داشت .

امنیت نرم افزار حسابداری سپیدار سیستم

بازاریان قدیم معتقدند که فرایند های حسابداری هر کسب و کاری حکم ناموس آن کسب و کار را دارد ، این قائده برای نرم افزار حسابداری نیز مستثنی نیست . اگر نرم افزار حسابداری که شما تهیه می کنید از امنیت پایینی برخوردار باشد و به راحتی بتوان به آن دسترسی داشت مطمئنا آسیب بزرگی به مجموعه شما وارد خواهد شد .

نرم افزار حسابداری سپیدار سیستم توانسته است با تهیه نسخه پشتیبانی از داده های کسب و کار شما و خدمات پس از فروش خیال شما را به عنوان مشتری راحت کند . از طرفی داده های شما در این نرم افزار حسابداری کدگذاری می شود و عملا دسترسی به این داده ها به غیر از حسابداران و مدیران عامل مجموعه شما غیر ممکن خواهد بود .

نمایندگی نرم افزار سپیدار در شیراز با سالیان سال تجربه در این حوزه بهترین خدمات پس از فروش را برای شما ارائه خواهد کرد.

مدیریت سیستم پشتیبانی همکاران سیستم با هدف کاهش هزینه های آموزش و نگهداری و پشتیبانی سپیدار، از طریق پیاده سازی بهترین نرم افزار خدمات پس از فروش برای تیم های نمایندگی پشتیبانی سپیدار سیستم آسیا در سطح کشور و به تبع آن، کاهش هزینه های استفاده از سپیدار سیستم برای مشتریان، اقدام به ارائه خدمات آموزش نرم افزار سپیدار همکاران سیستم در بستر آموزش های الکترونیک در سایت نرم افزار سپیدار کرده است که مشتریان این نرم افزار میتوانند با خرید نرم افزار آموزشی سپیدار پیش از خرید قطعی نرم افزار یک تیر و دو نشان بزنند ، اول اینکه دمو نرم افزار سپیدار را به صورت واقعی تجربه کنند و هم اینکه با افزایش مهارت کارکنانشان باعث کاهش هزینه های خرید پشتیبانی سپیدار شوند.

جهت اطلاع از شماره تماس سپیدار و دیگر اطلاعاتی که شما را جهت خرید نسخه آموزشی سپیدار حسابداری از نمایندگی سپیدار شیراز کمک کند به صفحه زیر مراجعه فرمایید.

یا اگر تمایل دارید از طریق شماره تماس سپیدار سیستم اقدام به دریافت اطلاعات بیشتر در مورد قیمت نرم افزار آموزشی سپیدار کنید، کافیست که با نمایندگی نرم افزار سپیدار در شیراز به شماره تماس 07132361150 تماس بگیرد

4.9/5 - (13 امتیاز)