فرایند‌خرده‌فروشی به دلیل پراکندگی موجود در ساختار ‌فروشگاه‌های سازمان، تنوع و حجم بالای محصولات هر فروشگاه و نیاز به ارتباط مناسب با مشتریان و مصرف‌کنندگان نهایی از یک سو و لزوم برقراری ارتباط موثر با تامین‌کنندگان مختلف از سوی دیگر پیچیدگی‌های بسیاری دارد که نیازمند انجام سریع و دقیق عملیات فروش، پایش عملکرد ‌فروشگاه‌ها، مدیریت موجودی کالاها و تدوین سیاست‌های هر فروشگاه در راستای استراتژی دفتر مرکزی سازمان است.
راهکار ‌خرده‌فروشی تمامی فرآیندهای سازمان ، ‌فروشگاه‌ها و صندوق‌های فروش را به شکل یکپارچه پشتیبانی می‌کند.

مهم‌ترین ویژگی‌های راهکار ‌خرده‌فروشی راهکاران عبارتند از:

  • کنترل موجودی به تفکیک همه انبارها و تامین به موقع کالاها براساس نقطه سفارش کالاها
  • ارائه مکانیسم‌های کنترلی در جهت شناسایی کالاهای راکد و پرفروش
  • ارتباط یکپارچه با وب‌سایت فروش آنلاین سازمان از طریق وب سرویس‌ها با ماژول ‌خرده‌فروشی
  • یکپارچگی کامل با همه ماژول‌های Backffice؛ شامل حسابداری، دریافت و پرداخت، انبار و تدارکات ، بهای تمام شده و امکان استفاده از حسابداری شعب
  • صندوق فروش با امکان متناسب‌سازی و سرعت بالا و کاربری راحت
  • پوشش‌دهی همه انواع دریافت مانند دریافت‌های نقدی، نسیه، چکی، الکترونیکی، بن ، یادداشت اعتباری و …
  • ایجاد مکانیسم کنترلی برای انواع روش‌های دریافت وجه در ‌فروشگاه‌ها
  • امکان گزارش‌گیری به تفکیک انواع دریافت‌های وجه در ‌فروشگاه‌ها
  • امکان ثبت لحظه‌ای اطلاعات و تحلیل عملکرد واقعی سازمان به تفکیک مراکز فروش
  • ایجاد باشگاه مشتریان و تدوین سیاست‌های جذاب در راستای افزایش رضایت مشتریان سازمان
  • ایجاد سیستم اعتباردهی، امتیاز‌دهی و رده‌بندی مشتریان براساس میزان فروش و -مبلغ هر تراکنش
  • تعریف سطح دسترسی مشخص برای هر کاربر برای مشاهده و استفاده از اطلاعات مورد نیاز در سیستم
  • امکان ثبت همه تراکنش‌های مالی به تفکیک هر فرآیند
  • امکان شناسایی درآمدها و هزینه‌های عملیاتی و غیرعملیاتی هر فروشگاه
  • امکان تدوین استراتژی‌ها و سیاست‌های متنوع و منعطف فروش، و طراحی پروموشن‌ها و تخفیفات
  • گزارش‌گیری در لحظه با استفاده از ابزارهای مختلف گزارش‌گیری و گزارش‌سازی و تحلیل‌های BI

وب سرویس‌های فروش اینترنتی

امروزه عواملی چون افزایش جمعیت در شهرها، افزایش مشغله‌های اجتماعی و شخصی افراد، پیشرفت تکنولوژی، علاقه مندی افراد  به استفاده بهینه از زمان‌، باعث تغییر رفتارهای خرید افراد جامعه  شده است. فروشگاه‌های اینترنتی و فرآیند خرید آنلاین طی سالیان اخیر توانسته‌اند بسیاری از نیاز‌های افراد جامعه را تامین کنند. این نوع خرید کردن هم برای عرضه کننده و هم برای مصرف کننده منافع بسیاری را به دنبال دارد.

نرم افزار دفتر مرکزی سازمان ‌خرده ‌فروشی

نرم افزار دفتر مرکزی سازمان ‌خرده‌فروشی تمامی فرآیندهایی که لازم است از سوی دفتر مرکزی برای سایر واحد‌ها و ‌فروشگاه‌ها تدوین شود را پوشش می‌دهد. مدیریت موجودی همه مراکز فروش و انبارهای سازمان؛ انجام امور مالی و صدور اسناد حسابداری ، پیگیری امور اسناد دریافتی از مشتریان، سیاست‌گذاری‌های فروش، تعیین حقوق دسترسی افراد، مدیریت پرسنل و شیفت‌های کاری، مدیریت فرآیندهای باشگاه مشتریان، تجمیع اطلاعات همه مرکز فروش، گزارش‌گیری‌های مدیریتی و … از جمله فرآیندهایی هستند که می‌توانید مدیریت و مکانیزه کردن آنها را از طریق دفتر مرکزی ‌خرده‌فروشی راهکاران انجام دهید.

نرم افزار فروشگاه ‌خرده ‌فروشی

‌نرم افزار فروشگاه خرده‌فروشی نیازمندی‌های هر فروشگاه را با  هماهنگی و یکپارچگی با سیاست‌های تعیین شده از سوی دفتر مرکزی پشتیبانی می‌کند. در فروشگاه ها فرآیندهایی از جمله مدیریت صندوق‌های فروش، مدیریت عملیات سرپرستی صندوق، صدور اسناد ورودی و خروجی انبار، مدیریت رزرو موجودی در سفارشات فروش، تهیه خلاصه فروش روزانه ، مدیریت تسویه با صندوقداران ، واریز وجوه دریافتی به حساب دفتر مرکزی و ارائه گزارش عملکرد به دفترمرکزی انجام می‌شود که با استفاده از نرم‌ افزار فروشگاه خرده‌فروشی راهکاران می‌توانید این فرآیندها را در سازمان خود مکانیزه و یکپارچه مدیریت کنید. 

نرم افزار صندوق ‌خرده‌ فروشی

سیستم صندوق خرده‌فروشی به شما امکان ثبت عملیات روزانه هر فروشگاه را  می‌دهد. در این سیستم صندوقدار قادر خواهد بود که کالاهای مورد نظر مشتری را انتخاب کرده ، انواع روش دریافت اسناد فروش را توافق و ثبت نماید. همچنین  ثبت انواع کارت هدیه و بن ها از جمله امکانات دیگری ست که از طریق این سیستم فراهم شده است.

نرم افزار وفادارسازی مشتریان

سیستم وفادارسازی مشتریان سیستم جامع مدیریت باشگاه مشتریان است که در آن اطلاعات مشتریان وفادار سازمان ثبت می‌شود و  تمامی تراکنش‌های این مشتریان به دقت مورد بررسی قرار می‌گیرد. از طریق ثبت این تراکنش‌ها می‌توانید قوانین وفادارسازی مشتریان را اجرا و جایگاه مشتریان را  ارتقا دهید. استفاده از امکانات این سیستم باعث افزایش فروش و رضایت مشتریان و همچنین ارتقا برند و افزایش سود و بهره‌وری سازمان می‌شود.

در صورتی که قصد دریافت یک دمو از ما دریافت کنید ما در کنار شما هستیم و کارشناسان ما به شما کمک خواهند کرد.

برای دانلود بروشور این راهکار می توانید با استفاده از لینک روبرو اقدام نمایید.

در صورتی که نیاز دارید با سایر راهکار ها آشنا شوید روی دکمه مقابل کلیک نمایید

2/5 - (4 امتیاز)