نرم افزار سپیدار ابری تحت وب

همراه آنان که به می خواهند بهترین ها را داشته باشند

نرم افزار سپیدار ابری تحت وب یکی از جدیدترین محصولات مجموعه سپیدار سیستم است که با پیشرفته شدن صنعت نرم افزار های حسابداری رونمایی شد. این نرم افزار را می‌توان یکی از پرکاربردترین محصولات دانست که با استفاده از اینترنت منابع محاسباتی، سرویس‌ ها و برنامه‌ های بسیاری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. قیمت نرم افزار سپیدار تحت وب نسبت به امکانات و ویژگی‌ هایی که دارا است بسیار مناسب بوده و همه زمینه‌ های کسب و کار از جمله شرکتی، تولیدی، بازرگانی، صنعتی و… می‌توانند از مزایای آن بهره‌مند باشند.

250نمایندگی و شریک تجاری
فعالیت در20استان کشور
نرم افزار سپیدار تحت وب
نرم افزار سپیدار ابری
سپیدار ابری در همه جا همراه شماست!
شبکه فروش نمایندگی سپیدار ابری همان جایی است که برای دسترسی به خدمات حرفه ای و محصولات نرم افزاری فوق العاده باید سراغش رفت
  • 63000 مشتری وفادار
  • 125000 کاربر
  • 330 نماینده آموزش

نرم افزار سپیدار تحت وب که توسط شرکت سپیدار سیستم آسیا طراحی و تولید شده است، یکی از بهتر نمونه‌ های نرم افزار های حسابداری ابری است که امکانات مختلفی را در اختیار شما قرار می‌دهد. با خرید نرم افزار سپیدار ابری به تمام داده‌ های مالی خود نظم دهید.

چرا نرم افزار سپیدار تحت وب برای کسب‌وکار شما مفید است؟

سپیدار یک سیستم جامع و یکپارچه مالی و سازمانی است که به شما این امکان را می‌دهد در هر زمان و مکانی، امور مالی خود را بررسی و پیگیری کنید. طراحی کاربری نرم افزار سپیدار ابری ساده است. سادگی این نرم‌ افزار این امکان را فراهم می‌کند تا شما و کارمندانتان به‌ راحتی از آن استفاده کنید.

تحت وب یا همان ابری بودن این نرم‌ افزار به شما این امکان را می‌ دهد تا برای کنترل های داخلی مالی و بررسی مشکلات مالی به‌سادگی از نیرو های دور کار کمک بگیرید. در کنار این مزیت با به‌ روزرسانی‌ هایی که دریافت می‌ کنید، از تغییرات قانون‌ های جدید مالیاتی، ارزش‌افزوده در اولین زمان استفاده می‌کنید.

نرم افزار سپیدار تحت وب برای حسابداری پویا و مقیاس‌پذیر

همان‌طور که شما به‌ عنوان صاحب یا مدیرعامل یک کسب‌وکار در تلاش هستید تا مجموعه خود را به موفقیت برسانید و آن را گسترده کنید، داده‌های مالی شما هم پیچیده‌تر می‌شوند. این موضوع باعث می‌شود، استفاده از ابزارهای اطلاعاتی برای شما گیج‌کننده باشد. راه‌حل این چالش، استفاده از یک سیستم حسابداری تحت وب است که به‌راحتی داده‌های مالی شما را آنالیز می‌کند و ایرادات یا مشکلات را در به‌روزرسانی‌های خود حل می‌کند.

صفحه نرم افزار سپیدار تحت وب ابری

مزایای خرید نرم افزار سپیدار تحت وب

نرم افزار سپیدار تحت وب امکاناتی را در بستر ابری به کاربران ارائه می‌کند، این نرم افزار به سرورهای اینترنتی وصل بوده و به صورت تحت وب یا آنلاین اجرا می‌شود. مهمترین مزایایی که برای استفاده از نرم افزار سپیدار ابری می‌توان نام برد عبارتند از:

نسخه یکپارچه و هماهنگ

شاید بتوان مهمترین مزیت استفاده از این محصول را استفاده بدون محدودیت زمانی و مکانی ان دانست. در واقع نرم افزار سپیدار ابری ثبت اطلاعات و استفاده دوباره آن از همه سیستم‌های کامپیوتری بدون نیاز به نصب نرم افزار حسابداری سپیدار روی همه آن‌ها است. با استفاده از نرم افزار سپیدار تحت وب همه کارکنان به یک نسخه هماهنگ از اطلاعات دسترسی خواهند داشت

ایمنی بالای حفظ اطلاعات

داده‌های مالی را باید یکی از مهمترین اطلاعات در حوزه کسب و کار دانست. نرم افزار حسابداری سپیدار ابری روزانه از داده‌ها نسخه پشتیبان و بک آپ تهیه می‌کند. به این ترتیب امنیت داده‌ها به شکل قابل توجهی افزایش می‌یابد.

قیمت مناسب و مقرون به صرفه

یکی از مهمترین چالش‌ها پیش روی خریداران محصولات نرم افزاری قیمت آن‌ها است. قیمت نرم افزار سپیدار تحت وب در مقایسه با دیگر محصولات این مجموعه و محصولات مشابه دیگر بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. در واقع کسب و کارهای کوچک می‌توانند با خرید نرم افزار سپیدار ابری به همه امکانات نرم افزارهای پیشرفته دسترسی داشته باشند

بدون نیاز به زیرساخت‌های سخت افزاری

استفاده از نرم افزار سپیدار ابری احتیاج به تهیه و خرید زیرساخت‌های سخت افزاری ندارد. این نرم افزار به صورت آنلاین اجرا می‌شود و برای استفاده از تنها به یک خط اینترنت فعال نیاز خواهید داشت.

دسترسی سریع به داده‌ها

همان طور که گفتیم نرم افزار سپیدار تحت وب روی سرورهای ابری اجرا می‌شود و در واقع شما همه اطلاعات و داده‌ها را روی یک فضای آنلاین ثبت و ذخیره می‌کنید. نرم افزار سپیدار ابری نیازی به هزینه‌ها و دردسرهای نگهداری از نرم افزار روی فضای دسکتاپ و هارد نداشته و با توجه به اجرای آنلاین آن می‌توان در هر زمان و هر مکانی به راحتی به همه داده‌ها دسترسی داشت.

آیا نرم افزار سپیدار ابری برای همه کسب‌وکارها مناسب است؟

نرم افزار سپیدار ابری برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط مقیاس که در حوزه‌های بازرگانی، خدماتی، تولیدی، پیمانکاری و پخش فعالیت دارند مناسب است. با خرید نرم افزار سپیدار ابری شما می‌توانید بخش‌های حسابداری، انبار و فروش را به‌صورت یکپارچه مدیریت کنید. دسترسی به نرم افزار سپیدار تحت وب به‌صورت 24 ساعته برای شما فراهم است و اطلاعات مالی شما توسط این سیستم، پشتیبان‌گیری و محافظت می‌شوند

اگر قصد خرید نرم افزار سپیدار ابری را داشته باشید بهتر است با امکانات و مزایایی که این برنامه در اختیار شما قرار می‌دهد آشنایی داشته باشید.
از دیگر امکاناتی که نرم افزار سپیدار تحت وب در اختیار شما قرار می‌دهد باید به موارد زیر اشاره کنیم:

1

بدون نیاز به نصب نرم افزار

2

باز شدن در مرورگر

3

بدون نیاز به امکانات سخت‌افزاری گران‌قیمت

4

محافظت از اطلاعات بدون قفل سخت‌افزاری 

5

یکپارچگی بین شعب مختلف کسب‌وکار 

6

امکان استفاده با موبایل هوشمند، تبلت و لپ‌تاپ

7

ارتباط با سامانه مودیان

8

بدون نیاز به کانفینگ پیشرفته

9

تهیه نسخه پشتیبانی به‌صورت روزانه

10

امکان ثبت اطلاعات مختلف برای چند ارز 

11

امکان ورود اطلاعات پایه به‌صورت فایل اکسل

12

امکان استفاده از چند زبان مختلف

13

خرید نرم افزار سپیدار ابری به‌صورت آنلاین و سریع

خرید نرم افزار سپیدار تحت وب برای چه شرکت‌هایی مناسب است؟

در خرید نرم افزار سپیدار تحت وب هیچ محدودیتی وجود ندارد. در واقع همه کسب و کارهای کوچک و بزرگ با هر سطح از فعالیت‌های مالی و حسابداری می‌توانند با خرید نرم افزار سپیدار ابری از مزایای نرم افزار سپیدار برخوردار شوند. استفاده از این نرم افزار می‌تواند با اهداف مختلفی انجام گیرد که مهمترین آن‌ها عبارتند از:

افزایش بهره وری و کاهش هزینه
استفاده از نرم افزار سپیدار ابری به معنای دسترسی سریع و آسان به داده‌ها و اطلاعات مالی است و در نتیجه هزینه‌های مرتبط با زیرساخت‌های سخت افزاری و منابع انسانی به شکل قابل توجهی کاهش می‌یابد. از طرفی قیمت نرم افزار سپیدار تحت وب مقرون به صرفه بوده و امنیت و مزایای بسیاری را برای کسب و کارهای کوچک و متوسط به همراه دارد.
استفاده در فضای اشتراکی
شرکت‌ها یا کسب و کارهایی که به صورت شعبات فعال در مکان‌های مختلف فعالیت می‌کنند می‌تواند با استفاده از نرم افزار سپیدار ابری از امکانات هماهنگ و یکپارچه آن بهره‌مند شده و به لحاظ برقراری ارتباط، هماهنگی و اشتراک‌گذاری اطلاعات مالی عملکرد واحدی داشته باشند.
کسب و کارهای بین المللی
شرکت‌ها یا کسب و کارهایی با ماهیت چند ملیتی که در مکان‌های مختلفی در سراسر دنیا فعالیت دارند می‌توانند از مزایای نرم افزار حسابداری ابری سپیدار بهره‌مند شوند. دسترسی آسان به اطلاعات یکپارچه و مدیریت بهینه داده‌ها را می‌توان از جمله اهداف استفاده از این نرم افزار دانست

چگونه نرم افزار سپیدار ابری را تهیه کنیم؟

برای بهره مندی از مزایای این نرم افزار باید به نزدیک‌ترین نمایندگی نرم افزار سپیدار ابری مراجعه نمایید. در واقع خرید این محصول از نمایندگی نرم افزار سپیدار ابری به معنای اطمینان از اصالت و کارایی محصول و همچنین بهره مندی از مزایایی چون پشتیبانی و آموزش رایگان استفاده از نرم افزار سپیدار تحت وب است.

مزیت دیگری که خرید نرم افزار از نمایندگی نرم افزار سپیدار ابری برای شما به همراه دارد، امکان مشاوره با کارشناسان فروش نمایندگی است. در تماس با نمایندگی نرم افزار سپیدار ابری شما می‌توانید با کارشناسان این نمایندگی مشاوره کرده و در مورد انتخاب بهترین نرم افزار مالی با آن‌ها مشورت کنید. این مشاوران می‌توانند با پاسخگویی به سوالات فنی و تخصصی شما در حوزه استفاده از نرم افزار سپیدار تحت وب ، شرایط یک خرید آگاهانه را برای شما فراهم سازند.

نکته دیگری که در مورد خرید محصول از نمایندگی نرم افزار سپیدار ابری می‌توان به آن اشاره کرد، قیمت نرم افزار سپیدار تحت وب است. شما می‌توانید با استعلام قیمت نرم افزار سپیدار تحت وب در نمایندگی‌های معتبر ارائه دهنده محصولات این مجموعه خریدی مقرون به صرفه و منصفانه را تجربه کنید.

قیمت نرم افزار سپیدار ابری چقدر است؟

قیمت نرم افزار سپیدار تحت وب باتوجه‌به نیازهای شما و تعداد کاربرانی که باید به آن دسترسی داشته باشند، مشخص می‌شود. شما می‌توانید باتوجه‌به ماژول‌های موردنیاز خود، برای اطلاع از قیمت نرم افزار سپیدار ابری با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. قیمت نرم افزار سپیدار تحت وب مناسب برای کسب‌وکار شما باتوجه‌به ماژول‌های موردنیاز توسط کارشناسان ما تعیین می‌شود. شرکت سپیدار سیستم آسیا برای راحتی مشتریان و به‌صرفه‌بودن قیمت نرم افزار سپیدار ابری پکیج‌های تخفیفی مختلفی هم دارد  این امکان را فراهم آورده است که تنها با پرداخت قیمت نرم افزار سپیدار تحت وب به صورت ماهانه ، مدیریت مالی مجموعه کوچک خود را به بهترین شکل ممکن به دست بگیرید

صفحه پیشخوان سپیدار ابری تحت وب
نرم افزار سپیدار ابری

با یک تماس همه چیز را به مشاورین نمایندگی سپیدار سیستم بسپارید!

شرکت دانا راهبرد در حال حاضر یکی از نمایندگان رسمی فروش و استقرار محصولات مجموعه نرم افزاری معتبر همکاران سیستم و سپیدار سیستم است. شما می‌توانید با این نمایندگی نرم افزار سپیدار تحت وب تماس گرفته و در زمینه استعلام قیمت نرم افزار سپیدار تحت وب، آگاهی از امکانات و سیستم‌ها و مسائل تخصصی نصب، راه اندازی، پشتیبانی و… با کارشناسان مجموعه در تماس باشید.

تهیه نرم افزار سپیدار ابری از نمایندگی معتبر این مجموعه به معنای برخورداری از امکاناتی چون پشتیبانی، آموزش کار با نرم افزار و پاسخگویی به سوالات شما در زمینه‌های مختلف استفاده از محصولات نرم افزاری حسابداری مجموعه سپیدار سیستم و همکاران سیستم است.

برای خرید نرم افزار سپیدار تحت وب باید چه کاری انجام دهم؟

خرید نرم افزار سپیدار تحت وب بسیار ساده است و شما می‌توانید آن را به‌صورت آنلاین از شرکت دانا راهبرد خریداری کنید. برای خرید نرم افزار سپیدار ابری کافیست به فرم درخواست خرید و مشاوره مراجعه کنید

در این صفحه اطلاعات موردنیاز برای ثبت درخواست، گرفتن مشاوره و راه‌اندازی نرم افزار سپیدار تحت وب به طور کامل برای شما توضیح داده شده است. برای راحتی کار می‌توانید ویدئوهای مدیران دانا راهبرد را هم مشاهده کنید

سؤالات شما در مورد نرم افزار سپیدار تحت وب

خیر نرم افزار سپیدار تحت وب با برند سپیدار ابری یک سیستم جدید با طراحی و قابلیت‌های پیشرفته است. این نسخه با نوع  قابل نصب بر روی سرور سازمان تفاوت زیادی دارد.

برای انتقال اطلاعات نسخه آفلاین سپیدار یا هر نوع نرم‌افزار حسابداری دیگر می‌توانید آن‌ها را به‌صورت فایل‌های اکسل آماده و وارد نرم افزار سپیدار تحت وب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و گرفتن مشاوره رایگان می‌توانید با متخصصان ما در بخش خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

نرم افزار سپیدار تحت وب به‌صورت 24 ساعته در هفت روز هفته در دسترس است و شما می‌توانید از طریق موبایل، تبلت، لپ‌تاپ یا کامپیوتر شخصی از طریق مرورگر یا اپلیکیشن به آن دسترسی داشته باشید.

برای استفاده نرم افزار سپیدار ابری به سخت‌افزارها و امکانات گران‌قیمت نیازی نیست. داشتن سیستمی با رم حداقل چهار گیگابایت برای استفاده 3 تا 5 کاربر کافی است.

خیر نرم افزار سپیدار ابری به‌صورت ساده و کاربردی طراحی شده است. همه کارمندان شما از بخش فروش تا انبار و حسابداری می‌توانند به‌راحتی از سپیدار استفاده کنند.

بله شما می‌توانید برای آشنایی با فضای نرم افزار سپیدار سیستم تحت وب و امکانات آن، به مدت محدود از دموی رایگان سپیدار ابری استفاده کنید. برای دریافت دمو می‌توانید با کارشناسان بخش فروش تماس بگیرید تا لینک و اطلاعات مربوط را در اختیار شما قرار دهند.

ما آماده کمک به شما هستیم 

پس از تکمیل فرم روبرو ، ما با شما تماس خواهیم گرفت 

5/5 - (5 امتیاز)