راهکار سرمایه‌انسانی راهکاران

هم‌سو کردن توانمندی‌ها و استعدادهای سرمایه انسانی با عملکرد سازمان از هنرهای مدیران امروزی به‌شمار می‌آید؛

راهکار سرمایه انسانی راهکاران کمک می‌کند تا متناسب با نیازهای کسب‌وکارتان، حوزه‌ی سرمایه انسانی سازمان را مدیریت کنید، به هنگام تغییر در قوانین یا صدور احکام اصلاحی در ارتباط با تغییرات حکمی و ریالی کارکنان، از اعمال خودکار تغییرات بهره‌مند شوید، خطاهای احتمالی در محاسبه‌ی جبران خدمات کارکنان را کاهش دهید، با مدیریت مسیر شغلی، سرمایه‌های انسانی سازمان را حفظ کنید و در کنار مدیریت حضور کارکنان، امنیت تردد را هم در سازمان‌تان به‌دست آورید.

  • پاسخ‌گویی به الزامات قانونی
  • انعطاف‌پذیری بالا در پیکربندی راهکار
  • پوشش‌دهی تنوع و پیچیدگی‌های نظام‌های جبران خدمات
  • دسترسی در لحظه‌ی کارمندان به اطلاعات مورد نظر و ثبت درخواست‌ها
  • تعریف و اعمال سیاست‌های کنترل تردد کارکنان
  • برگزاری دوره‌های آموزشی براساس نیازسنجی شغلی و نگهداری سوابق مرتبط
  • پردازش سریع و شناسایی کارکنان مشمول ارتقا و ترفیع و تسهیل در اجرای فرآیند مربوط به آن
  • اجرای مناسب سیاست‌های مصوب در این حوزه و افزایش رضایت کارکنان

سیستم آموزش

با بهره‌گیری از این سیستم می‌توانید پیش‌‌‌‌‌نیازهای آموزشی و تخصصی مرتبط یا لازمه‌‌‌‌‌ی پیشرفت شغلی هر یک از کارکنان را متناسب با نیاز سازمانی و شغلی تعریف کنید، برنامه‌‌‌‌‌ریزی برگزاری دوره‌‌‌‌‌ها را انجام دهید و نتایج برگزاری دوره‌‌‌‌‌ها را ثبت کنید.

سیستم مدیریت تردد

سیستم مدیریت تردد همکاران سیستم دارای دو بخش کلی کنترل تردد و محاسبات کارکرد است که مهم‌‌ترین وظیفه‌‌ی آن تعریف سیاست‌‌های سازمان برای کنترل تردد، ملاحظات امنیتی و پاسخ به پیچیدگی‌‌ها و تنوع موجود در شیوه‌‌ی محاسبه‌‌ی کارکرد است.

سیستم خدمات الکترونیک کارمند

سیستم خدمات الکترونیک کارمند، با بهره‌گیری از بستر ارتباطی موجود در سازمان شما، امکان عرضه‌ی خدمات گسترده، سریع، امن و آسان را در انجام بخشی از فرآیندهای کارکنان، استخراج گزارش‌ها و مشاهده اطلاعات مربوط به آن‌ها، فراهم می‌کند.

سیستم جبران خدمات

این سیستم با دریافت احکام کارگزینی تایید شده از سیستم کارگزینی و اطلاعات محاسبات کارکرد از سیستم مدیریت تردد، محاسبه‌ی جبران خدمات کارکنان را انجام می‌دهد و خروجی فرآیند را برای واحد مالی سازمان می‌فرستد. افزون‌بر این، خروجی‌های قانونی تعریف شده در سیستم امکان پاسخ‌گویی به مراجع قانونی مرتبط را ساده‌تر می‌کند.

سیستم کارگزینی

محیط فرمول‌نویسی پویا و منعطف سیستم کارگزینی راهکار سرمایه انسانی، این امکان را برای شما فراهم می‌آورد که نظام پرداختی مورد نظر خود را متناسب با کسب‌وکارتان و مطابق با قوانین مرتبط، تعریف و در قبال تغییرات قوانین و آیین‌نامه‌ها چابک‌تر عمل کنید.

مدیریت مسیرشغلی

مدیریت مسیر شغلی با تعریف ساختارهای ارتقا، متناسب با آیین‌نامه‌های تدوین شده‌ی سازمان و فضای کسب‌وکار، فرآیندی بسیار ساده و کارآمد را در اختیار می‌گیرید. سیستم مدیریت مسیر شغلی با ارتباطی که با سایر سیستم‌های راهکار سرمایه انسانی از جمله کارگزینی، ارزیابی کارکنان و آموزش دارد، براساس اطلاعات تجمیع شده و به‌طور سیستماتیک، محاسبات زمانی ارتقای شغلی را پیشنهاد می‌دهد.

در صورتی که قصد دارید یک دمو از ما دریافت کنید ما در کنار شما هستیم و کارشناسان ما به شما کمک خواهند کرد.

برای دانلود بروشور این راهکار می توانید با استفاده از لینک روبرو اقدام نمایید.

در صورتی که نیاز دارید با سایر راهکار ها آشنا شوید روی دکمه مقابل کلیک نمایید

5/5 - (1 امتیاز)