صاحب یک کسب و کار نوپا هستید؛ باید هزینه‌های خود را مدیریت کنید؛ پس بخش مالی و حسابداری‌تان باید بی‌نقص باشد؛ تمام این امور را می‌توانید با یک نرم افزار حسابداری با قابلیت‌های گوناگون پیش ببرید.

بهترین نرم افزار حسابداری برای کسب و کار های در حال رشد

برای کسب و کار های در حال رشد چه نرم افزار حسابداری خریداری کنیم؟

اگر به تازگی یک کسب و کار راه‌اندازی کرده‌اید؛ حتما دوست دارید که حساب و کتاب‌های‌تان درست باشد که مبادا پایان سال، ضرر سنگینی نکنید. حقوق و دستمزد کارمندان‌تان، عقب نیافتد؛ همچنین تمامی عملیات مالی شما طوری انجام شود که بتوانید در یک کلام بگوئید؛ مو لای درز آن نمی‌رود. نرم افزارهای جدید حسابداری، مانند یک اکسل ساده نیستند که خودتان لازم باشد، برای آنها فرمول‌های پیچیده، تعریف کنید؛ کلی زمان از دست بدهید و آخرسر هم اشکالاتی تجربی داشته باشید و کلی ضرر را متحمل شوید. اگر دوست دارید در این عصر تکنولوژی با بهترین نرم افزار حسابداری کسب و کار در حال رشدتان، آشنا شوید؛ در ادامه با ما همراه باشید.

ویژگی‌های مهم یک نرم افزار حسابداری

کسب و کارهای نوپا معمولا در یکی از این 3 حوزه درحال فعالیت هستند:

  • فروش کالا
  • ارائه خدمات
  • تبلیغات

در تمام این انواع کسب و کار، باید بتوانید امور مالی و حسابداری خود را در بخش‌های مختلف کسب و کار، انجام دهید؛ شما برای هر بخش، نمی‌توانید یک مشاور مالی جداگانه استخدام کنید؛ چراکه هزینه‌های حقوق، دستمزد و بیمه تعداد زیاد کارمند، در ابتدای راه کسب و کار در حال رشد؛ بسیار سنگین می‎‌شود؛ پس چه بهتر که بتوانید تنها با خرید یک نرم افزار پیشرفته حسابداری، تمام امور حسابداری و مالی کسب و کار خود را با چند نفر نیرو، پیش ببرید. چنین نرم افزاری باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

  1. اتصال به فروشگاه‌های اینترنتی
  2. بررسی دارایی ثابت
  3. امکانات حسابداری
  4. محاسبه حقوق و دستمزد
  5. داشتن قابلیت انبارداری
  6. ثبت سفارشات خارجی
  7. مدیریت امور مشتریان و فروش
  8. سیستم تولید
  9. دارا بودن سیستم پخش مویرگی و سفارش‌گیری
  10. داشتن سیستم حضور و غیاب
مطالب مرتبط :  چالش‌های پیاده‌سازی نرم‌افزار‌های سازمانی و راهکار‌های آن

تمامی این کاربردهای مهم تنها در یک نرم افزار حسابداری باشد؛ خیلی عالی می‌شود.

خرید نرم افزار حسابداری

اگر می‌خواهید برای امور مالی خود مرتب به یک شرکت حسابداری، سفارش کار ندهید؛ می‌توانید یک سیستم کاربردی حسابداری با قابلیت‌های ده‌گانه بالا را، تنها با خرید نرم افزار حسابداری شرکتی سپیدار همکاران سیستم، داشته باشید. شما می‌توانید یک بار این نرم افزار گسترده را بخرید اما تنها موارد سیستمی مورد نیازتان را برای آن، اضافه کنید.

بهترین نرم افزار برای مدیریت مالی کسب و کارهای نوپا

خرید سیستم‌های نرم افزاری حسابداری براساس کاربرد

از آنجا که در ابتدای راه کسب و کار، هزینه‌های زیادی را باید انجام دهید؛ شاید با خودتان فکر کنید؛ خرید تمام این قابلیت‌های نرم افزار حسابداری سپیدار، برای شروع راه، هزینه زیادی دارد. شما می‌توانید در ابتدا که بودجه کمی دارید؛ سیستم حسابداری این نرم افزار را تهیه کنید؛ با آن می‌توانید امور مالی اولیه خود را پیش ببرید. بعدها که بخش‌های مختلف کار خود را گسترش دادید؛ کم‌کم، سیستم‌های تخصصی دیگر آن را اضافه کنید. برای درک بهتر این موضوع چند مثال می‌زنیم:

اهمیت سیستم مدیریت امور مشتریان

تصور کنید که برای کسب و کار در حال رشد خود می‌خواهید وب‎سایت، طراحی کنید؛ این وب سایت تعدادی ویژگی اولیه باید داشته باشد؛ تمام این ویژگی‌های از جمله قابلیت ثبت نام در سایت، ایجاد صفحه پروفایل برای مشتری، هزینه‌بر است. بسیاری از صاحبان کسب و کارهای نوپا، این قابلیت را بعد از بازگشت مقداری از سرمایه، خود ایجاد می‌کنند. بنابراین در ابتدای راه شاید شما به سیستم مدیریت امور مشتریان، خیلی نیازی نداشته باشید.

مطالب مرتبط :  معرفی 5 نرم افزار حسابداری اندرویدی

مدیریت حضور و غیاب پرسنل

در ابتدای مسیر یک کسب و کار، معمولا کارمند زیادی استخدام نمی‌شود؛ بنابراین بیشتر پرسنل یا ویزیتور هستند و خارج از دفتر کار، مشغول‌اند یا دورکار هستند و پروژه‌ای کار می‌کنند. بنابراین چنین قابلیتی می‌تواند اولویت اصلی شما نباشد.

 

خرید نرم افزار سپیدار سیستم از یک شرکت معتبر با پشتیبانی عالی

جمع‌بندی‌

همان‌طور که مشاهده کردید؛ نرم افزارهای پیشرفته همکاران سیستم، می‌توانند تعداد نیروهای اداری شما را به حداقل برسانند و کمک کنند که کسب و کار شما، در مراحل ابتدایی رشد، با یک سیستم مالی دقیق پیش برود. شاید با خودتان فکر کنید که اگر بخواهیم می‌توانیم مانند برخی نرم افزارهای اینترنتی، یک نسخه رایگان چند روزه از نرم افزار حسابداری سپیدار را داشته باشیم؛ اگر توانستیم با آن کار کنیم؛ نسخه کامل آن را بخریم؟ در پاسخ باید بگوئیم که چنین نرم افزارهای پر قابلیتی اصولا، این امکانات را ندارند؛ با این‌ حال می‌توانید در سایت ما از کارشناسان درخواست مشاوره بگیرید؛ آنها به طور کامل راهنمایی‌تان خواهند کرد.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *