مقدمه

روش‌های سنتی مدیریت کسب و کارها در گذشته پاسخگوی نیازهای کسب و کارهای مختلف بود؛ اما این روزها نرم افزارهای جدیدی روی کار آمده‌اند که می‌توانند به مدیریت نوین کسب و کارها کمک زیادی کنند. توجه به کاربرد نرم افزارهای سازمانی در مدیریت نوین کسب و کارها به کسب و کارهای جدید این امکان را می‌دهد تا دقیق‌تر امور مالی، انسانی و اتفاقات درون سازمانی را کنترل کنند. همه نرم افزارهای ساخت کشور ایران از جمله نرم افزارهای راهکاران ابری، دارای این مشخصه‌ها هستند و می‌توان آن‌ها را انتخابی عالی برای مدیریت نوین کسب و کارها شناخت.

کاربرد نرم افزارهای سازمانی در مدیریت نوین کسب و کارها

روش جدید مدیریت کسب و کارها با نرم افزارهای سازمانی

در گذشته امور مالی، انسانی و بسیاری از امور سازمان‌ها و شرکت‌ها روی کاغذ نوشته می‌شدند. برای اینکه یک امضاء از مدیر کارخانه یا سازمان گرفته شود باید پرونده با سیر مراحل زیادی به مدیر سازمان می‌رسید تا امضای مورد نیاز روی آن زده شود و دوباره همان پرونده با امضای مدیرعامل به ارباب رجوع یا کارمند تحویل داده شود. این تنها یکی از پروسه‌های طولانی است که در سیستم مدیریت کسب و کارهای قدیمی وجود داشت.

در حال حاضر مدیریت کسب و کار به روش‌های قدیمی انجام نمی‌شود. هر یک از سازمان‌ها، چه کوچک چه بزرگ باید اقدام به خرید نرم افزارهای ایرانی برای مدیریت کسب و کار خودشان کنند. همانطور که بسیاری از شرکت‌ها با خرید نرم افزار سپیدار و همکاران توانسته‌اند به موفقیت بسیار زیادی برسند و راحت‌تر امور کسب و کار را مدیریت کنند. نرم افزارهای سازمانی مهم‌ترین راهکار برای مدیریت کسب و کارها با روش نوین هستند تا دیگر کاغذ بازی‌ها و روش‌های قدیمی برای مدیریت امور مالی کسب و کارها از میان بروند و روش‌های جدید و بروز روی کار بیایند.

مطالب مرتبط :  کسب و کارهای نوپا به چه نرم افزار هایی نیاز دارند ؟

 

کاربرد نرم افزارهای سازمانی در مدیریت نوین کسب و کارها

تنوع در نرم افزارهای سازمانی که برای مدیریت نوین کسب و کارها مورد استفاده قرار می‌گیرند، بسیار زیاد است و این موضوع خود دلیلی برای این شده که افراد بدون هیچ دغدغه‌ای بتوانند از خدمات این نرم افزارهای سازمانی برای شرکت‌ها، فروشگاه‌ها، سازمان‌ها و … استفاده کنند. البته که شرکت‌هایی همچون همکاران سیستم در تلاش هستند که روز به روز به شمار نرم افزاران خود بیفزایند تا بتوان بدون هیچ محدودیتی از نمایندگی همکاران سیستم بهترین نرم افزارهای سازمانی را تهیه کرد.

کاربرد نرم افزارهای سازمانی در مدیریت نوین کسب و کارها به نوع نرم افزارها بستگی دارد. به طور مثال با خرید نرم افزار سپیدار، کسب و کارها قادر به انجام بسیاری از امور مالی به صورت یکپارچه هستند؛ اما نرم افزارهای همکاران سیستم به دلیل تنوع بالایی که دارند می‌توانند در حوزه‌های مختلفی از جمله تدارکات، انبار، فروشگاهی، امور انسانی و … مورد استفاده قرار گیرند. برای اینکه بیشتر با کاربرد نرم افزارهای سازمانی در مدیریت نوین کسب و کارها آشنا شوید، همراه ما باشید.

مدیریت امور مالی به صورت یکپارچه

حسابداری یکی از امور سخت و در عین حساس در سازمان‌ها و شرکت‌ها است که اگر به آن توجه نشود، احتمال بروز مشکلات مختلفی از جمله مشکلات قانونی وجود دارد. با وجود نرم افزارهای حسابداری، بسیاری از خطاهای انسانی به حداقل می‌رسند و می‌توان امور مالی را به صورت یکپارچه مدیریت کرد.

مطالب مرتبط :  نمایندگی سپیدار سیستم مشهد- فروش اقساطی نرم افزار

نرم افزار سپیدار که یک نرم افزار حسابداری است می‌تواند در سطوح مختلف، امکان حسابداری را به صورت یکپارچه برای سازمان‌ها فراهم کند. علاوه بر آن با کمک این نرم افزار، می‌توان خروجی‌های دقیق برای ارسال به سازمان امور مالیاتی را نیز دریافت کرد.

یکپارچه‌سازی امور فروشگاهی

امور فروشگاهی از جمله فروش، تخفیف گذاری، میزان فروش در هر یک از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و … نیازمند مدیریت دقیقی هستند که بدون نرم افزارهای حسابداری و مدیریت امور فروش به راحتی قابل دسترس نیستند. اگرچه قیمت نرم افزار راهکاران که بدین منظور مورد استفاده قرار می‌گیرد، نسبت به روش‌های سنتی مدیریت امور فروشگاهی بالاتر است؛ اما مزایایی که در اختیار صاحبان فروشگاه‌های خرده فروشی، به ویژه فروشگاه‌های زنجیره‌ای قرار می‌گیرند بسیار حائز اهمیت هستند.

برای یکپارچه سازی امور فروشگاهی می‌توان از نرم افزارهای راهکاران که متشکل از نرم افزارهای حسابداری، ثبت میزان فروش و … استفاده کرد. این نرم افزارها سیستم‌های فروش را در فروشگاه‌ها ساده‌تر می‌کنند و دغدغه را برای صاحبان فروشگاه‌های خرده فروشی به حداقل می‌رسانند.

بهبود امور پخش در صنایع مختلف

شرکت‌های پخش محصولات مختلف می‌دانند که گستردگی جغرافیایی، ارائه خدمات به صورت چکی و همچنین سیستم پورسانت دهی به مشتریان می‌توانند تا چه اندازه سخت و زمان‌بر باشند. برای اینکه فرآیند پخش ساده‌تر شود، نرم افزارهای سازمانی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

نرم افزارهای مناسب برای شرکت‌های پخش به امور پورسانت ویزیتورها به صورت آنلاین رسیدگی می‌کنند. محصولات امانی را بررسی خواهند کرد و می‌توانند امکان انجام امور مالی را با توجه به گستره جغرافیایی به صورت دقیق انجام دهند. این نرم افزارها برای پخش مویرگی نیز قابل استفاده‌اند و حتی امکان نصب آن‌ها روی گوشی‌های هوشمند وجود دارد.

مطالب مرتبط :  نرم افزار حسابداری ملی در شیراز

مدیریت سرمایه انسانی به صورت آنلاین

سرمایه انسانی در شرکت‌ها و سازمان‌ها بسیار حائز اهمیت است و مدیریت آن‌ها باید به صورت یکپارچه انجام شود. کاربرد نرم افزارهای سازمانی در مدیریت سرمایه انسانی بسیار قابل درک است. مجموعه نرم افزارهای منابع انسانی ابری می‌توانند به خوبی مدیریت منابع انسانی را در دست بگیرند و بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌های موفق از این نرم افزارها استفاده می‌کنند.

نرم افزارهایی که برای مدیریت سرمایه انسانی به صورت آنلاین مورد استفاده قرار می‌گیرند، می‌توانند بدون نیاز به محاسبات پیچیده و طولانی همه فرآیندهای حقوق، دستمزد و همچنین ارتقای سطح شغلی کارکنان را انجام دهند. در این صورت پیچیدگی‌های موجود در سازمان‌ها برای تعیین حقوق، میزان کارانه و یا حتی پاداش برطرف می‌شوند و فایل‌های خروجی قانونی نیز قابل دسترس هستند.

 

سخن پایانی

کاربرد نرم افزارهای سازمانی در مدیریت نوین کسب و کارها فقط محدود به مواردی که ذکر کردیم نیستند. بلکه توسط شرکت‌های مختلفی این نرم افزارها برای خرده فروشی، فروش عمده، پخش، مدیریت سرمایه انسانی و … ارائه می‌شوند تا هیچ محدودیتی برای انجام امور مختلف به صورت یکپارچه با نرم افزارها وجود نداشته باشد. نمایندگی همکاران سیستم و سپیدار، امکان خرید و استعلام قیمت نرم افزار سپیدار و راهکاران را برای مشتریان فراهم کرده است. در صورت نیاز می‌توانید با بهترین نمایندگی همکاران سیستم، یعنی شرکت دانا راهبرد در ارتباط باشید و مشاوره رایگان برای انتخاب بهترین نرم افزارها دریافت کنید.

ما آماده کمک به شما هستیم 

پس از تکمیل فرم روبرو ، ما با شما تماس خواهیم گرفت 

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *