هر شرکت پیمانکاری به یک سیستم نرم­افزاری یکپارچه نیاز دارد تا از طریق آن  فرآیندها و فعالیت­های روزانه کارکنان و همینطور تصمیم­گیری های روزانه مدیران سازمان را بهبود بخشد. این سیستم نرم­افزاری اگر بخوبی با نیازهای شرکت شما مطابقت داشته باشد، موجب کاهش ریسک کارها خواهد شد. همچنین از روبروشدن کسب و کار شما با مشکلات پیشرو محافظت می­کند. نرم افزار سازمانی راهکاران سیستم یک انتخاب هوشمندانه و راهکار تضمین شده­ای برای شرکت­های پیمانکاری در طی مسیر موفقیت در کسب و کار آنها است.

استفاده از نرم افزار راهکاران

شرکت­ها و سازمان­های بسیاری، این نرم افزار سازمانی را خریداری و استفاده می­کنند و بدین طریق نرم افزار راهکاران سیستم موفق شده است که در بین کسب وکارها محبوب واقع شده و در جایگاه اول باشد. شاید در ابتدا که عنوان این مقاله به چشمتان خورد از خود پرسیده باشید که نرم افزار شرکت پیمانکاری چیست؟ در ادامه به بررسی و تعریف این سوال می­پردازیم.

 

نرم افزار شرکت پیمانکاری چیست؟

یکی از نرم­افزارهای کاربردی در این بخش، نرم ­افزار سازمانی راهکاران است که می­تواند در مدیریت کارهای مالی و سازماندهی، به خوبی کمک باشد. از سویی دیگر، بخش مهمی از فعالیت‌های هر شرکت و سازمانی، حسابداری آن است. حال اگر این برنامه بجز بخش حسابداری از بخش­های دیگری مانند انبار، تدارکات داخلی، ثبت اطلاعات فروش داخلی، کارگزینی ، حقوق و دستمزد و …. باشد، یک پکیج کامل شرکتی محسوب می­شود.

با توجه به پیشرفت تجهیزات کامپیوتری و نیز استفاده گسترده از آنها، استفاده از یک مجموعه جامع از نرم افزار های حسابداری و شرکتی برای شرکت های پیمانکاری، امری اجتناب ناپذیر است. این دسته از نرم افزارها، علاوه ‌بر فعالیت‌های مالی و حسابداری برای تجزیه و تحلیل اطلاعات و داده های مربوط به شرکت شما تبدیل خواهد شد. همچنین این برنامه­ها انعطاف­پذیر هستند و با توجه به نیاز شرکت شما، طراحی متفاوتی می­تواند داشته باشد.

مطالب مرتبط :  بهترین نرم افزار سازمانی فروش در شرکت های پخش کدام است؟

چرا نرم افزار راهکاران سیستم را برای شرکت پیمانکاری خود انتخاب می­کنید؟

نرم افزار سازمانی راهکاران، دارای مجموعه ای از ابزارهای اطلاعاتی است که به شرکت پیمانکاری کمک می­کند تا فعالیت های روزانه کارکنان و همنطور برنامه های روزانه مدیران شرکت را عملی کنند. این ویژگی­ها سبب کاهش ریسک انجام کارها در شرکت خواهد شد و شرکت شما را از روبرو شدن با مشکلات حاد احتمالی محافظت می­کند. در ادامه به بررسی چند ویژگی بارز نرم افزار راهکاران می­پردازیم:

مدیریت مالی کارآمد:

یکی از مهم‌ترین مسایل شرکت­ها و سازمان‌های بزرگ، ثبت‌ حجم زیادی از اطلاعات مالی و طولانی شدن مدت زمان انجام فرآیندهای مالی است. به کمک سیستم مدیریت مالی نرم افزار سازمانی راهکاران، اطلاعات مالی به صورت کاملا یکپارچه‌ای و بدون تاخیر و با بیشترین میزان دقت و اطمینان از درستی آنها در اختیار شما قرار می­دهد. همچنین امکان صدور به صورت خودکار اسناد مالی، دوباره‌کاری‌ها و خطاهای کاربری را کاهش می­دهد پس از صحت داده های مالی شرکت خود اطمینان بیشتری داشته باشید.

گزارش‌دهی سریع و کم هزینه

گزارش‌دهی آن، بصورت کاملا ساده است. همچنین، برای افراد و سازمان­هایی که به دنبال کاهش هزینه های شرکت هستند بسیار مقرون به صرفه است، زیرا با کمترین ‌هزینه برای ذینفعان درونی و بیرونی سازمان انجام می­شود. اگر به دنبال بالابردن سرعت، در ارائه‌ صورت‌های مالی و افزایش قابلیت اتکای اطلاعات آن هستید، این نرم افزار سازمانی راهکاران ، گزینه مناسبی است.

مطالب مرتبط :  نرم افزارهای سازمانی ابری یا غیر ابری؟

پشتیبانی عالی

پشتیبانی، یکی از موارد مهمی است که برای خیلی از ما دارای اهمیت بالایی است. این نرم افزار شرکت پیمانکاری پشتیبانی کامل از حسابداری شعب غیرمستقل را نیز به خوبی انجام می دهد. پشتیبانی از گزارش‌گیری مالی بین‌المللی (IFRS) ، پشتیبانی از حسابداری مالیاتی و ارائه گزارش‌های قانونی مالیات بر ارزش افزوده، پشتیبانی از حسابداری تسهیلات مالی دریافتی همراه با گزارش‌های عملیاتی مورد نیاز نیز از دیگر ویژگی­های نرم افزار سازمانی راهکاران است.

دمو

پس از مطالعه در مورد ویژگی­های انحصاری نرم افزار راهکاران، حال نوبت به امتحان کردن این نرم­افزار شرکت پیمان­کاری می­رسد. قبل از خرید نسخه نرم­افزاری، بهتر است فهرست استانداردی از سؤالات و توقعاتی که از نرم­افزار دارید را از فروشندگان و نمایندگی نرم افزار همکاران سیستم تهیه کند. در پایان نسخه دمو شما به جواب سوالات و ابهامات خود خواهید رسید.

 

نرم افزار شرکت های پیمانکاری

نرم افزار راهکاران سیستم را از کجا باید تهیه کنیم؟

شرکت همکاران سیستم، خدمات عالی در جهت افزایش روند پاسخگویی به مشتریان خود، نمایندگی­های نرم افزار راهکاران سیستم را در سرتاسر کشور مستقر کرده است. سالهاست که شرکت های تخصصی فروش، استقرار و پشتیبانی نرم افزار سازمانی راهکاران همکاران سیستم را در سطح کشور مشغول به فعالیت هستند.

شما مشتریان گرامی، در هر کجای کشور می­توانید جهت دریافت مشاوره، دمو و یا خرید نرم افزار با نمایندگان فروش این شرکت تماس بگیرید. یکی از این نمایندگی فروش همکاران سیستم، شرکت دانا راهبرد است.

مطالب مرتبط :  بهترین نرم افزار های حسابداری چه ویژگی هایی دارند؟

این شرکت نمایندگی رسمی شرکت همکاران سیستم را در برندهای سپیدار، راهکاران ابری، سپیدار سیستم و سرو CRM  را دارد.از طریق این شرکت نیز شما می­توانید به نرم افزار شرکت پیمانکاری دسترسی داشته باشید.

نحوه نصب نرم افزار راهکاران سیستم

پس از اینکه نرم افزار پیمانکاری خود را تهیه نمودید، حال نوبت نصب آن است. نرم افزار سازمانی راهکاران سیستم با توجه به حجم اطلاعات و تعداد کاربری­های آن، از نظر تجهیزات شبکه ای و سخت افزاری شرایط متفاوتی دارند. لذا در هنگام خرید بسیار دقت نمایید که شرایط شرکت خود را در نظر بگیرید تا متحمل هزینه اضافی نگردید.

جمع بندی

در سال­های اخیر شرکت همکاران سیستم، با در نظر داشتن نیاز مشتریان راهکارهایی در این زمینه ارائه داده است. سیستم راهکاران تحت وب در بستر سرورهای ابری، از طریق شرکت ابرآمد که یکی دیگر از شرکت های زیر مجموعه همکاران سیستم، ارائه می شود. از این نظر، توصیه می­کنیم جهت استفاده از ماژول­های مختلف، از این سرویس مقرون به صرفه و امن راهکاران ابری استفاده نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *