قیمت سپیدار سیستم شامل سیستم های اصلی، زیر سیستم ها و امکانات جانبی می باشد
شرکت سپیدار سیستم آسیا با در نظر داشتن نوع نیاز و تنوع فعالیت کسب و کار ها ، امکانات و قابلیت های نرم افزاری خود را در بسته های مختلفی منجمله ، تولیدی، بازرگانی، خدماتی پیمانکاری، سفارش گیری و پخش ارائه کرده است که انتخاب نرم افزار برای شرکت ها را راحتر کرده و علاوه بر آن تخفیف 10% ی را برای خریداران بسته های شرکتی در نظر گرفته است.

خرید بسته های نرم افزاری به دو حالت امکان پذیر هست که شما با توجه به نیاز و بودجه ای که برای خرید برنامه سپیدار در نظر گرفته اید میتوانید بسته کامل یا حداقل بسته ها را انتخاب کنید
درصورتی که قصد خريد نرم افزار سپيدار را دارید و میخواهید قیمت های این نرم افزار را بدانید و در صورت تمایل، از کارشناسان ما پیش فاکتور دریافت کنید، شما را به دیدن این صفحه دعوت می کنیم

نرم افزار حسابداری شرکتی شرکت سپیدار سیستم آسیا، یک نرم افزار جامع و ساده سازی شده برای مدیریت مالی انواع کسب وکارهای کوچک و متوسط است و به همین دلیل قیمت سپیدار سیستم در مقایسه با امکانات و ارزشی که برای کسب و کار ایجاد می کند، بسیار مناسب و مقرون به صرفه است و با استفاده از آن می‌توانید طیف وسیعی از کارهای مالی خود را بدون کوچکترین زحمتی و به صورت اتوماتیک انجام دهید. سیستم‌ها و امکانات متعدد به کار رفته در این نرم‌ افزار باعث شده تا نرم افزار سپیدار به یکی از محبوب ترین نرم‌افزارها در میان موارد مشابه بین کسب وکار ها شناخته شود

قیمت نرم افزار سپیدار

لیست قیمت نرم افزار سپیدار را میتوانید در این صفحه مشاهده کنید

نرم افزار حسابداری سپیدار سیستم یک نرم افزار جامع و همه فن حریف است و به همین دلیل قیمت سپیدار سیستم در مقایسه با امکانات و ارزشی که برای کسب و کار ایجاد می کند، بسیار مناسب و مقرون به صرفه است و با استفاده از آن می‌توانید طیف وسیعی از کارهای مالی خود را بدون کوچکترین زحمتی انجام دهید. سیستم‌های متعدد به کار رفته در این نرم‌ افزار باعث شده تا نرم افزار سپیدار به یکی از جامع‌ترین نرم‌افزارها در میان موارد مشابه تبدیل شود.

درصورتی که قصد خريد نرم افزار سپيدار را دارید و میخواهید قیمت های این نرم افزار را بدانید و در صورت تمایل، از کارشناسان ما پیش فاکتور دریافت کنید، شما را به دیدن این صفحه دعوت می کنیم

آشنایی با سیستم‌های نرم افزار سپیدار
نرم افزار سپیدار با داشتن 15 سیستم حسابداری مجزا و 9 زیرسیستم کاربردی نیازهای تمام افراد را در نظر گرفته است تا هر شخص یا شرکت بتواند متناسب با آنچه که نیاز دارد خدمات دریافت کند.
سیستم حسابداری، سیستم دارایی ثابت، سیستم دریافت و پرداخت، سیستم تامین کنندگان و انبار تولیدی، سیستم حقوق و دستمزد، سیستم مشتریان و فروش، سیستم تامین کنندگان و انبار بازرگانی، سیستم فروش خدماتی، سیستم حسابداری پیمانکاری، سیستم تولید، سیستم مدیریت تردد اثر انگشت که شامل سخت افزار و نرم‌ افزار می‌شود، سیستم سفارش گیری، سیستم پخش سرد و گرم و سرانجام سیستم سفارشات و خرید خارجی 15 سیستم اصلی نرم افزار سپیدار هستند که در ادامه به همه‌ی آن‌ها خواهیم پرداخت.
همچنین زیر سیستم ارزی، زیر سیستم فروش پیشرفته، زیر سیستم سیستم توزیع، زیر سیستم دو زبانه، زیر سیستم مدیریت پیام، زیر سیستم ردیابی، زیر سیستم دو واحدی، زیر سیستم تبدیل انبار بازرگانی به تولیدی و سرانجام زیر سیستم موبایل و تبلت سفارش‌گیری 9 زیرسیستم این نرم‌افزار هستند.

قیمت نرم افزار سپیدار

قیمت نرم افزار سپیدار و شرایط تخفیف خرید امروز

پیش از آنکه به بررسی قیمت نرم افزار بپردازیم، جالب است که بدانید می‌توانید با استفاده از تخفیف‌های ویژه ای که در جشنواره های خرید این نرم افزار ارائه می شود، در زمان خرید نرم افزار سپیدار قیمت های باورنکردنی دریافت کنید. تخفیف‌هایی مثل 25 درصد تخفیف بر تک سیستم حسابداری، تخفیف 35 درصدی نرم افزار حسابداری و یک بسته‌ی سیستمی دیگر، تخفیف ویژه‌ی 10 درصدی سیستم اثر انگشت و همچنین مزایای ویژه‌ی پشتیبانی سه ماهه یا 2 ماهه پشتیبانی رایگان از دیگر مزایای این جشنواره ها هستند.

قیمت سیستم حسابداری

درصورتی که به سیستم حسابداری به عنوان یکی از اصلی‌ترین سیستم‌های مورد نیاز سازمان‌ها و شرکت‌ها نیاز دارید، می‌توانید سیستم حسابداری را تنها با پرداخت مبلغ 6.500.000 تومان خریداری کنید.

سیستم تامین کنندگان و انبار بازرگانی

در کنار شرکت‌ها یا سازمان‌هایی که به جای عرصه‌ی تولید در عرصه‌ی صادرات و واردات فعالیت دارند، شرکت‌های بازگانی هم به واسطه‌ی انبارهای بزرگ و معاملات مالی پیچیده‌ای که دارند، به یک سیستم حسابداری کارآمد نیاز پیدا می‌کنند. سپیدار سیستم قیمت خدماتش را طوری تنظیم کرده است که بتواند علاوه بر ارائه‌ی بهترین خدمات، جانب انصاف را هم نگه دارد. بنابراین پیشنهاد ما این است که اگر یک کسب و کار مبتنی بر بازرگانی دارید، تنها با مبلغ 12.300.000 تومان نرم افزار سپیدار سیستم خود را به این ابزار مجهز کنید.

سیستم مشتریان و فروش

قیمت سپیدار سیستم به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ شما چه انتظاراتی از یک سیستم حسابداری دارید؟ اگر مدیریت سیستم فروش مجموعه برایتان اهمیت دارد، یک سیستم فروش کارآمد نه تنها رغبت مشتریان برای خرید دوباره از شما را افزایش می‌دهد، بلکه می‌تواند موجب سهولت کار خود شما هم باشد. سیستم مشتریان و فروش تنها با مبلغ 14.000.000 تومان قابل خریداری است.
اپلیکیشن موبایل سپیدار سیستم

قیمت نرم افزار حقوق و دستمزد سپیدار

اگر شما هم تجربه‌ی مدیریت یک مجموعه را داشته باشید، می‌دانید که پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان چه مسئله‌ی مهمی است. بی نظمی در انجام این کار نه تنها ممکن است باعث نارضایتی کارکنان شود بلکه توان تولیدی مجموعه را هم کاهش خواهد داد. به همین دلیل شما تنها با پرداخت مبلغ 13.600.000 تومان می‌توانید نرم افزار حسابداری خود را به یک ابزار قدرتمند برای پرداخت حقوق مجهز کنید.

قیمت سیستم دریافت و پرداخت

برای آنکه بتوان از پس مسائل مالی به خصوص در حجم سنگین تراکنش‌ها برآمد، داشتن یک سیستم دریافت و پرداخت اهمیت بسیار زیادی دارد. شما می‌توانید این سیستم را با پرداخت مبلغ 10.400.000 تومان خریداری کنید.

قیمت سیستم دارایی ثابت

سیستم دارایی ثابت هم از آن جهت که می‌تواند ظرفیت خوبی برای کنترل سرمایه باشد، بسیار حائز اهمیت است. هزینه‌ی خرید این سیستم 11.100.000 تومان است.

قیمت سیستم تولید

آنچه که یک سیستم تولید را برای کارخانه‌های کوچک یا کارگاه‌های تولیدی حیاتی می‌کند، استفاده از نرم‌افزاری است که بتواند تمامی جزییات کار را در خود ثبت کند و به صاحبان بنگاه‌های کوچک در محاسبه‌ی سود و زیان کار کمک کند. بر اساس لیست قیمت نرم افزار سپیدار قیمت مورد نیاز برای راه‌اندازی سیستم تولید 13.500.000 تومان است.

سیستم حسابداری پیمانکاری

آیا با مشاغلی که به صورت پروژه‌ای فعالیت می‌کنند آشنایی دارید؟ مشاغلی مثل دفاتر معماری یا کارگاه‌های تعمیر و بهسازی ساختمان که انجام کارهای مربوطه را به صورت پیمانکاری و پروژه‌ای انجام می‌دهند، اگر بتوانند نرم افزار حسابداری کارآمدی به مشتریانشان معرفی کنند، راحت‌تر پروژه‌ها را قبول خواهند کرد. در سیستم حسابداری پیمانکاری شما با پرداخت مبلغ 15.500.000 می‌توانید این ویژگی را در نرم افزار حسابداری خود داشته باشید.5

سیستم فروش خدماتی

شرکت‌های ارائه دهنده‌ی خدمات مثل شرکت‌های نظافتی، شرکت‌های باربری و سایر انواع این شرکت‌ها درصورتی که بتوانند فروش خدمات خود را به صورت سیستمی انجام دهند و تمامی مراحل ثبت و پرداخت هزینه‌ی خدمت را به صورت غیرحضوری انجام دهند، به یک شرکت خدماتی به‌روز و کارآمد تبدیل می‌شوند. قیمت سیستم فروش خدماتی 12.900.000 تومان به کل قیمت نرم افزار سپیدار سیستم اضافه خواهد کرد.

سیستم تامین کنندگان و انبار تولیدی 

یکی دیگر از نرم‌ افزارهایی که برای کسب و کارهای مختلف کاربرد دارد، سیستم مدیریت انبار است. انبارداری شرکت‌هایی که حجم معاملات و مراودات کالای زیادی دارند بسیار کار زمان‌بر و پیچیده‌ای است. نصب سیستم تامین کنندگان و انبار تولیدی نرم افزار سپیدار می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در سهولت کار شما داشته باشد. قیمت این سیستم 14.000.000 هزار تومان است.

قیمت سیستم سامانه مؤدیان

مطابق قوانین مالیاتی ، شرکت ها و اشخاص مشمول پرداخت مالیات موظف هستند که فاکتور های فروش خود را از طرق مختلف شامل شرکت های متعمد یا به صورت مستقیم به کارپوشه مالیاتی خود در سامانه مالیاتی کشور ارسال کنند ، نرم افزار سامانه مالیاتی از طریق ارتباط مستقیم با وب سایت امور مالیاتی کشور اقدام به ارسال مستقیم اطلاعات خواهد کرد ، ضمنا در صورت نیاز به ارسال از طریق شرکت های معتمد سام یا کیسان این امکان مهیا خواهد بود ، قیمت این نرم افزار 6.500.000 تومان خواهد بود که شما می توانید به آسانی آنرا تهیه و به نرم افزار خود اضافه کنید.

قیمت سیستم سفارش گیری

یکی دیگر از سیستم‌های جالب توجهی که معمولا در میان شرکت‌ها و سازمان‌های تولیدکننده طرفداران زیادی دارد، سیستم سفارش گیری یا همان سیستم پخش مویرگی است.
با استفاده از این سیستم می‌توان برای فروش کالاها و عملکرد ویزیتورها مناطق مشخصی را در نقشه تعریف کرد یا سقف فروش کالا توسط هر ویزیتور را تغییر داد. همچنین با استفاده از این سیستم شرکت‌هایی که عادت به پرداخت پورسانت دارند می‌توانند مدل‌های مدل‌های مختلف دریافت پورسانت را برای کارکنان خود تعریف کنند. این سیستم مبلغ 16.800.000 تومان را به قیمت نرم افزار سپیدار اضافه می‌کند.

قیمت سیستم پخش سرد 

پخش سرد و پخش گرم دو مفهوم مجزا برای عملکرد شرکت‌هایی است که از مشتریان خود سفارش دریافت می‌کنید. در سیستم پخش سرد فروشنده یا شرکت مورد نظر پس از آنکه سفارش مشتریان را دریافت کرد، آن را طی فرآیندهای سازمانی آماده کرده و توسط ویزیتورها و پخش‌ کننده‌ها به دست مشتری می‌رساند. سپیدار سیستم قیمت این خدمات خود را 27.000.000 تومان در نظر گرفته است.

قیمت سیستم پخش گرم

سیستم پخش گرم هم یکی دیگر از سیستم‌های پخش است که شرکت‌ها و سازمان‌ها و تولیدی‌های مختلف از آن برای خدمات‌رسانی به مشتریان استفاده می‌کنند. در سیستم پخش گرم ویزیتورها یا پخش کننده‌های شرکت در محل حضور مشتریان حاضر می‌شوند و پس از دریافت سفارش جنس را در همان محل به مشتری تحویل می‌دهند. قیمت این نوع از سیستم پخش که به پخش گرم معروف است نیز در سپیدار سیستم 27.000.000 تومان است.

قیمت سیستم سفارشات خارجی

این سیستم که قیمت نرم افزار سپیدار را 16.000.000 تومان افزایش می‌دهد، برای شرکت‌هایی کاربرد دارد که در زمینه‌ی واردات و خریدهای خارجی فعال هستند. این سیستم امکانات متعددی مثل ثبت پیش فاکتور، ثبت و صدور بیش از یک فاکتور خرید، محاسبه‌ی خودکار «فی» هر کالا و همچنین ثبت بارنامه و تخصیص گمرکی را برای انجام کارهای مختلف تسهیل خواهد کرد.

زیر سیستم ارزی

همان طور که در بخش ابتدایی این مقاله هم اشاره کردیم قیمت نرم افزار سپیدار علاوه بر تعیین توسط سیستم‌های مختلف، توسط زیرسیستم‌ها هم نیز تغییر خواهد کرد. زیرسیستم ارزی به عنوان یک امکانات جانبی می‌تواند به نرم افزار اضافه شود و قیمت نهایی را تغییر دهد. شما برای داشتن این خدمت تنها باید مبلغ 5.300.000 تومان پرداخت کنید

زیرسیستم فروش پیشرفته

زیرسیستم فروش پیشرفته در واقع امکانات جانبی و جالبی را به سیستم فروش مشتریان اضافه می‌کند. امکاناتی مثل درج کالای هدیه در فاکتورهای فروش و برگشتی، امکان تعریف انواع مختلف تخفیف، امکان مشخص کردن بازاریاب در فاکتور هر مشتری و بسیاری از ویژگی‌های دیگر از جمله خدماتی است که در زیرسیستم فروش پیشرفته تعریف شده‌اند. سیستم فروش پیشرفته قیمت سپیدار همکاران سیستم را  7.700.000 تومان افزایش خواهد داد و این مبلغ به مبلغ سایر خدمات شما اضافه خواهد شد.

سایر زیرسیستم‌ها
در جدول زیر مجموعه‌ای از سایر زیرسیستم هایی که در قیمت سپیدار سیستم آسیا تاثیرگذار هستند به همراه برخی از ویژگی‌های آن‌ها آمده است.

زیر سیستم قیمت ویژگی
زیرسیستم توزین 3.900.000 تومان اندازه‌گیری و ثبت کالاهای واردشده به انبار
زیرسیستم دو زبانه 7.000.000 تومان مشاهده و ثبت اطلاعات به دو زبان مختلف فارسی و انگلیسی
زیرسیستم مدیریت پیام 1.800.000 تومان امکان ارسال پیام انبوه به مشتریان و ارسال پیامک‌های سازمانی
زیرسیستم ردیابی 3.900.000 تومان امکان پیگیری گردش کالا با استفاده از کد مشخص
زیرسیستم دو واحدی 3.900.000 تومان امکان آمارگیری از کالاها به صورت بسته‌ای و عددی
زیرسیستم تبدیل انبار بازرگانی به تولیدی 3.500.000 تومان تبدیل قابلیت‌های سیستم انبار بازرگانی به سیستم انبار تولیدی
زیرسیستم موبایل و تبلت اندازه‌گیری 8.400.000 تومان امکان اجرای خدمات بر روی دستگاه‌های مختلف
وب سرویس فروشگاه اینترنتی 17.500.000 تومان ایجاد ارتباط بین وب سایت فروشگاه و نرم افزار سپیدار
زیر سیستم مدیریت تنخواه گردان 2.800.000 تومان امکان ثبت هزینه ها و مدیریت تنخواه 
زیر سیستم گزارش‌های مدیریتی 3.500.000 تومان امکان گزارش گیری لحظه ای از اطلاعات مهم مدیریتی به صورت نموداری 

سایر امکانات جانبی

جالب است بدانید علاوه بر سیستم‌ها و زیرسیستم های مختلفی که در این مقاله به آن‌ها پرداختیم، نرم افزار سپیدار سیستم می‌تواند امکانات جانبی جالب توجهی را هم برای شما به ارمغان آورد. 

قفل مدیریتی

در این امکانات مدیران هر شرکت می‌توانند دسترسی افراد برای دریافت گزارش‌های مختلف را محدود کنند. قیمت نرم افزار سپیدار به ازای هر قفل مدیریتی 4.000.000 تومان افزایش خواهد یافت. 

تعداد کاربرهای همزمان

یکی دیگر از امکانات جانبی نرم افزار سپیدار امکان تعیین تعداد کاربرهای همزمان است. قیمت نرم افزار به ازای اضافه کردن هر کاربر 4.000.000 تومان افزایش پیدا خواهد کرد.

چند شرکتی

از دیگر امکانات جانبی نرم افزار سپیدار سیستم می‌توان به امکان چندشرکتی اشاره کرد. با استفاده از این امکان شما می‌توانید اطلاعات چند شرکت مختلف را در نرم افزار وارد کرده و همزمان از آن استفاده کنید. اضافه کردن هر شرکت جدید هم به به صورت تقریبی به ازای هر سیستم 10.000.000 تومان به قیمت نرم‌افزار سپیدار اضافه خواهد کرد.

جمع بندی
همانطور که دیدید قیمت نرم افزار سپیدار همکاران سیستم با توجه به آنکه شما چه انتظاراتی از این نرم افزار دارید و آن را برای چه کاربردهایی لازم دارید، متفاوت است. بنابراین باید ضمن نیازسنجی از شرکت و مجموعه‌ی خود، بهترین پکیج این نرم افزار را سفارش دهید تا امکانات آن بتواند کارها را برای شما ساده‌تر کند.

اگر کسب و کار شما فروشگاه اینترنتی دارد یا قسط ایجاد این فروشگاه را دارید پیشنهاد می کنیم این مطلب را هم ببینید :

اتصال فروشگاه اینترنتی به نرم افزار حسابداری سپیدار سیستم

نرم افزار سپیدار تحت وب برای حسابداری پویا و مقیاس‌پذیر

م افزار سپیدار ابری تحت وب یکی از جدیدترین محصولات مجموعه سپیدار سیستم است که با پیشرفته شدن صنعت نرم افزار های حسابداری رونمایی شد. این نرم افزار با استفاده از اینترنت منابع محاسباتی، سرویس‌ ها و برنامه‌ های بسیاری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. قیمت نرم افزار سپیدار تحت وب نسبت به امکانات و ویژگی‌ هایی که دارا است بسیار مناسب بوده و تمامی حوزه های کسب و کار از جمله شرکتی، تولیدی، بازرگانی، صنعتی و… می‌توانند از مزایای آن بهره‌مند باشند

صفحه نرم افزار سپیدار تحت وب ابری

مزایای خرید نرم افزار سپیدار تحت وب

نرم افزار سپیدار تحت وب امکاناتی را در بستر ابری به کاربران ارائه می‌کند، این نرم افزار به سرورهای اینترنتی وصل بوده و به صورت تحت وب یا آنلاین اجرا می‌شود. مهمترین مزایایی که برای استفاده از نرم افزار سپیدار ابری می‌توان نام برد عبارتند از:

آیا نرم افزار سپیدار ابری برای همه کسب‌وکارها مناسب است؟

نرم افزار سپیدار ابری برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط مقیاس که در حوزه‌های بازرگانی، خدماتی، تولیدی، پیمانکاری و پخش فعالیت دارند مناسب است. با خرید نرم افزار سپیدار ابری شما می‌توانید بخش‌های حسابداری، انبار و فروش را به‌صورت یکپارچه مدیریت کنید. دسترسی به نرم افزار سپیدار تحت وب به‌صورت 24 ساعته برای شما فراهم است و اطلاعات مالی شما توسط این سیستم، پشتیبان‌گیری و محافظت می‌شوند

اگر قصد خرید نرم افزار سپیدار ابری را داشته باشید بهتر است با امکانات و مزایایی که این برنامه در اختیار شما قرار می‌دهد آشنایی داشته باشید.
از دیگر امکاناتی که نرم افزار سپیدار تحت وب در اختیار شما قرار می‌دهد باید به موارد زیر اشاره کنیم:

1

بدون نیاز به نصب نرم افزار

2

باز شدن در مرورگر

3

بدون نیاز به امکانات سخت‌افزاری گران‌قیمت

4

محافظت از اطلاعات بدون قفل سخت‌افزاری 

5

یکپارچگی بین شعب مختلف کسب‌وکار 

6

امکان استفاده با موبایل هوشمند، تبلت و لپ‌تاپ

7

ارتباط با سامانه مودیان

8

بدون نیاز به کانفینگ پیشرفته

9

تهیه نسخه پشتیبانی به‌صورت روزانه

10

امکان ثبت اطلاعات مختلف برای چند ارز 

11

امکان ورود اطلاعات پایه به‌صورت فایل اکسل

12

امکان استفاده از چند زبان مختلف

13

خرید نرم افزار سپیدار ابری به‌صورت آنلاین و سریع

خرید نرم افزار سپیدار تحت وب برای چه شرکت‌هایی مناسب است؟

در خرید نرم افزار سپیدار تحت وب هیچ محدودیتی وجود ندارد. در واقع همه کسب و کارهای کوچک و بزرگ با هر سطح از فعالیت‌های مالی و حسابداری می‌توانند با خرید نرم افزار سپیدار ابری از مزایای نرم افزار سپیدار برخوردار شوند. استفاده از این نرم افزار می‌تواند با اهداف مختلفی انجام گیرد که مهمترین آن‌ها عبارتند از:

افزایش بهره وری و کاهش هزینه
استفاده از نرم افزار سپیدار ابری به معنای دسترسی سریع و آسان به داده‌ها و اطلاعات مالی است و در نتیجه هزینه‌های مرتبط با زیرساخت‌های سخت افزاری و منابع انسانی به شکل قابل توجهی کاهش می‌یابد. از طرفی قیمت نرم افزار سپیدار تحت وب مقرون به صرفه بوده و امنیت و مزایای بسیاری را برای کسب و کارهای کوچک و متوسط به همراه دارد.
استفاده در فضای اشتراکی
شرکت‌ها یا کسب و کارهایی که به صورت شعبات فعال در مکان‌های مختلف فعالیت می‌کنند می‌تواند با استفاده از نرم افزار سپیدار ابری از امکانات هماهنگ و یکپارچه آن بهره‌مند شده و به لحاظ برقراری ارتباط، هماهنگی و اشتراک‌گذاری اطلاعات مالی عملکرد واحدی داشته باشند.
کسب و کارهای بین المللی
شرکت‌ها یا کسب و کارهایی با ماهیت چند ملیتی که در مکان‌های مختلفی در سراسر دنیا فعالیت دارند می‌توانند از مزایای نرم افزار حسابداری ابری سپیدار بهره‌مند شوند. دسترسی آسان به اطلاعات یکپارچه و مدیریت بهینه داده‌ها را می‌توان از جمله اهداف استفاده از این نرم افزار دانست

سؤالات شما در مورد نرم افزار سپیدار تحت وب

خیر نرم افزار سپیدار تحت وب با برند سپیدار ابری یک سیستم جدید با طراحی و قابلیت‌های پیشرفته است. این نسخه با نوع  قابل نصب بر روی سرور سازمان تفاوت زیادی دارد.

برای انتقال اطلاعات نسخه آفلاین سپیدار یا هر نوع نرم‌افزار حسابداری دیگر می‌توانید آن‌ها را به‌صورت فایل‌های اکسل آماده و وارد نرم افزار سپیدار تحت وب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و گرفتن مشاوره رایگان می‌توانید با متخصصان ما در بخش خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

نرم افزار سپیدار تحت وب به‌صورت 24 ساعته در هفت روز هفته در دسترس است و شما می‌توانید از طریق موبایل، تبلت، لپ‌تاپ یا کامپیوتر شخصی از طریق مرورگر یا اپلیکیشن به آن دسترسی داشته باشید.

برای استفاده نرم افزار سپیدار ابری به سخت‌افزارها و امکانات گران‌قیمت نیازی نیست. داشتن سیستمی با رم حداقل چهار گیگابایت برای استفاده 3 تا 5 کاربر کافی است.

خیر نرم افزار سپیدار ابری به‌صورت ساده و کاربردی طراحی شده است. همه کارمندان شما از بخش فروش تا انبار و حسابداری می‌توانند به‌راحتی از سپیدار استفاده کنند.

بله شما می‌توانید برای آشنایی با فضای نرم افزار سپیدار سیستم تحت وب و امکانات آن، به مدت محدود از دموی رایگان سپیدار ابری استفاده کنید. برای دریافت دمو می‌توانید با کارشناسان بخش فروش تماس بگیرید تا لینک و اطلاعات مربوط را در اختیار شما قرار دهند.

ما آماده کمک به شما هستیم 

پس از تکمیل فرم روبرو ، ما با شما تماس خواهیم گرفت 

5/5 - (14 امتیاز)

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *