شرکت‌های خصوصی و دولتی برای پیشرفت و ارتقاء جایگاه خود به مدیریتی یکپارچه نیاز دارند. بخشی از این روند مدیریتی، مربوط به امور مالی و مالیاتی است. نرم افزارهای مختلفی برای مدیریت امور حسابداری در بازار موجود است.  اما بهترین نرم‌افزارهای حسابداری، نرم افزار ابری است.

 

کاربردی بودن نرم افزارهای ابری

این نرم‌افزارها کارکردها و مزایای بسیاری نسبت به نرم‌افزارهای حسابداری سنتی دارند و می‌توانند برای سازمان‌هایی که دارای پراکندگی جغرافیایی و یا شعب متفاوت هستند بسیار مفید و کاربردی باشند. در واقع سازمان‌ها می‌توانند با خرید نرم افزارهای ابری به میزان قابل توجهی در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند. در ادامه این موضوع را بیشتر مورد بررسی قرار می‌دهیم.

 

 

حسابداری ابری چیست؟

پیش از آنکه به بررسی نحوه صرفه‌جویی در هزینه‌های سازمانی با خرید نرم‌افزار راهکاران ابری بپردازیم بهتر است که با حسابداری ابری بیشتر آشنا شویم. منظور از حسابداری ابری در واقع حسابداری آنلاین، تحت‌وب و یا حسابداری مبتنی بر اینترنت است.

مزایای فراوان این روش موجب شده که برخی از شرکت‌های نرم افزاری سیستم‌های حسابداری خود بر بستر رایانش ابری عرضه کنند. یکی از بهترین نرم‌افزارهای حسابداری ابری موجود در بازار نرم افزار راهکاران ابری همکاران سیستم است.

اهمیت استفاده از نرم‌افزار راهکاران ابری در کسب وکارهای مختلف

  • حسابداری ابری مزایای بسیاری برای کسب‌وکارها دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها کاهش هزینه‌ها است. در واقع سازمان‌ها برای استفاده از سیستم‌های حسابداری ابری از سرورهایی که از راه دور میزبانی می‌شوند استفاده می‌کنند، از این ‌رو دیگر از تجهیز و نگهداری زیر ساخت‌ها بی‌نیاز خواهند شد.
  • با استفاده از نرم افزارهای ابری تمامی کارکنان سازمان در شعب مختلف می‌توانند به یک نسخه یکپارچه از نرم‌افزار دسترسی پیدا کنند. در نتیجه نیازی به تکرار مجدد کارها، ثبت اطلاعات در دو جای مختلف و استفاده از چندین سرور برای برقراری ارتباط یکپارچه نیست.
  • از دیگر مزایای خرید نرم افزارهای ابری راهکاران می‌توان به مدل‌های پرداخت آن اشاره نمود. در این روش شرکت‌ها به جای پرداخت هزینه‌های سنگین اولیه می‌توانند به صورت حق اشتراک و یا سالانه هزینه را پرداخت نمایند.
مطالب مرتبط :  چگونه یک نرم افزار حسابداری شرکتی خریداری کنیم؟

نرم افزار ابری همکاران سیستم چگونه می‌تواند در کاهش هزینه‌های کسب‌وکارهای کوچک موثر باشد؟

  • صاحبان کسب‌وکارها می‌توانند با استفاده از نرم افزار ابری همکاران سیستم در هر مکان و زمانی به اطلاعات خود دسترسی داشته باشند. این افراد همیشه در حرکت هستند و معمولا از تبلت و گوشی‌های هوشمند برای دسترسی به آخرین داده‌های مالی خود استفاده می‌کنند.
  • نرم افزارهای ابری در مقایسه با نمونه‌های سنتی دارای هزینه مالکیت کمتری است. زیرا چیزی برای نصب و نگهداری وجود ندارد و پلتفرم بدون دخالت کاربر به صورت خودکار بروزرسانی می‌گردد. این ویژگی می‌تواند تاثیر بسزایی در کاهش هزینه‌های کسب‌وکارها داشته باشد.
  • همچنین حسابداری ابری از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و باتوجه‌به اینکه کسب‌وکارهای کوچک تا متوسط معمولا اقدامات امنیتی کمتری برای محافظت از داده‌های مالی خود انجام می‌دهند خرید نرم افزار راهکاران می‌تواند گزینه مناسبی برای آن‌ها باشد. علاوه‌ بر این پشتیبان‌گیری از داده‌ها به صورت منظم انجام می‌شود و سرورها نیز برای یافتن نقاط آسیب پذیر مرتبا بررسی می‌شوند و داده ها به واسطه اتصال رمزنگاری شده انتقال می‌یابند.

علاوه بر موارد ذکر شده امکان اتصال نرم افزار ابری حسابداری به سایر نرم افزارها وجود دارد و با استفاده از این قابلیت پرسنل می‌توانند بدون برگزاری جلسه و یا انتقال اطلاعات روی یک دیتا بیس واحد همگی کار کنند.

مطالب مرتبط :  تا چه اندازه نرم افزار میتواند در بهره وری و سود آوری کسب و کار موثر باشد ؟

 

راهکاران تحت وب

نرم افزار راهکاران چه قابلیت‌های ویژه و مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد؟

شرکت همکاران سیستم، نرم افزارهای راهکاران و سپیدار خود را به نحوی طراحی نموده که دارای قابلیت‌های ویژه‌ای برای صاحبان مشاغل و کسب‌وکارهای مختلف است. در واقع این سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌توانند با استفاده از این نرم افزارهای ابری پروسه کارهای خود را آسان‌تر کنند و آینده‌ای درخشان‌تر رقم بزنند.

علاوه ‌بر این به منظور تهیه یک نرم­افزار سازمانی کوچک و مقرون‌به‌صرفه، قیمت نرم افزار سپیدار کاملا اقتصادی و مناسب است. این محصول می‌تواند قابلیت‌های بسیاری برای واحدهای صنعتی مختلف داشته باشد. لازم به ذکر است که تاکنون این نرم افزار ابری در ایران، توسط حدود 73000 شرکت بزرگ، متوسط و کوچک مورد استفاده قرار گرفته‌اند و از امکانات بی‌نظیر آن‌ها برای مدیریت بهتر امور مالی و مالیاتی مجموعه خود استفاده می‌کنند.

شما نیز می‌توانید برای خرید نرم افزار به نمایندگی فروش راهکاران ابری مراجعه کنید. توجه داشته باشید که پرداخت هزینه در این زمینه یک سرمایه‌گذاری بلند مدت است و سود آن در کوتاه‌ترین بازه زمانی به مجموعه باز می‌گردد.

استفاده از نرم افزار راهکاران چه مزایایی دارد؟

 

استفاده از نرم افزار راهکاران چه مزایایی دارد؟

استفاده از برنامه‌های سازمانی می‌تواند مزیت‌های بسیاری برای کاربران شرکت‌ها داشته باشد. به طوری که شرکت‌ها تلاش می‌کنند با طراحان این پلتفرم‌ها بیشتر آشنا شوند و با دریافت مشاوره مدیریت از آن‌ها تحولی در کسب وکار خود ایجاد کنند. از جمله مزیت‌های نرم افزار ابری راهکاران می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • این برنامه، موجب سرعت­بخشیدن و تقویت عملکرد سازمان‌ها شده و دیگر به بخش جدایی‌ناپذیر از سازمان‌ها تبدیل گردیده است.
  • شرکت‌ها با تهیه نسخه تحت‌وب این نرم‌افزار به راحتی می‌توانند کاربران خود را افزایش دهند و تحولی در صنعت انفورماتیک کشور ایجاد کنند.
  • از طریق همین فرآیندهای سیستمی شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌توانند ارتباط خود را با ارباب رجوع حفظ کنند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی آن‌ها باشند.
مطالب مرتبط :  مشاورین مدیریت چه نرم‌افزا‌رهایی را به مشتریان خود توصیه می‌کنند ؟

سخن پایانی

در این مطلب به تاثیر استفاده از نرم افزار ابری درکاهش هزینه‌های سازمانی اشاره کردیم. اما با توجه ‌به امکانات بی‌نظیر نرم افزارهای ابری همکاران سیستم شرکت‌ها چگونه می‌توانند برای خرید آن اقدام کنند؟ تمامی صاحبان کسب‌وکارها می‌توانند از طریق مراجعه به نمایندگی همکاران ابری و یا وب سایت دانا راهبرد برای خرید و اطلاع از قیمت نرم افزار راهکاران اقدام کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نرم‌افزارهای مالی و انتخاب بهترین سیستم برای کسب‌وکار خود، می‌توانید با تیم مشاوران و کارشناسان فروش این مجموعه ارتباط برقرار کنید و خریدی مقرون‌به‌صرفه و هوشمندانه داشته باشید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *