اگر صاحب یک کسب وکار باشید با نرم افزار های سازمانی آشنایی دارید. در این مقاله قصد داریم به شما بهترین نرم افزارهای سازمانی را معرفی کنیم. این نرم افزار ها برای مدیریت بهتر و استفاده از اطلاعات هستند که عموما در اختیار کسب وکار های بزرگ قرار می گیرند. می توان گفت، سیستم های سازمانی بخش جدایی ناپذیر سازمان هستند. بدون چنین سیستم هایی بسیاری از امور در مقیاس بزرگ پیش نخواهد رفت. البته بعضی از کسب وکار های کوچک و متوسط نیز می توانند از سیستم های طراحی شده برای خودشان استفاده کنند. اگر شما هم به این موضوع علاقه مند شدید یا قصد دارید برای بیزینس خود یک سیستم یکپارچه سازمانی تهیه کنید، پیشنهاد ما این است که تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

بهترین نرم افزار های سازمانی

نرم افزار های سازمانی چه کاربردی دارند؟

نرم افزار های کاربردی سازمانی یا EAS نرم افزار هایی برای استفاده تجاری یا دولتی هستند که عموما جزئی از یک سیستم اطلاعاتی می باشند. خدمات این نرم افزار ها تجارت محور است. خدماتی مانند موارد ذیل، توسط بهترین نرم افزارهای سازمانی ارائه می شود
• تجارت هوشمند
• اتوماسیون فرم
• مدیریت ارتباط با مشتریان
• مدیریت خدمات فناوری اطلاعات
• خرید یا پرداخت های آنلاین
• مدیریت محتوا
• طرح ریز منابع
برای چنین نرم افزار هایی تعریف جامعی نیست و باید به خلاصه ای از ویژگی های آنها برای تعریف بسنده کرد. سازمان های بزرگ این قابلیت را دارند که با استفاده از این نرم افزار ها تجارت خود را مدل سازی نمایند. سازمان های تجاری عموما از دپارتمان هایی مشابه هم تشکیل می شوند.
به همین دلیل سیستم های سازمانی به عنوان مجموعه ای از برنامه ها عمل می کنند که باید تمامی اجزای یک سازمان را بهم متصل نمایند. این برنامه ریزی نیازمند توانایی هایی خاص و پیچیده بوده و مستقیما بر عملکرد سازمان تاثیر خواهد گذاشت.

مطالب مرتبط :  نرم‌افزارهای سازمانی ابری چیست و چه مزایایی دارد ؟

ویژگی بهترین نرم افزارهای سازمانی چیست؟

استحکام، مقیاس پذیری و کارایی از مهم ترین ویژگی هایی که یک نرم افزار سازمانی حرفه ای باید آنها را در اختیار داشته باشد. این نرم افزار ها باید بتوانند تجربه مدیریت متمرکز را خلق کنند. آنها باید بر روی یک سرور قرار بگیرند تا بتوانند به صورت همزمان توسط چندین کاربر مورد استفاده باشند. شبکه های رایانه ای معمولا این دسترسی را فراهم خواهند کرد.

بهترین نرم افزارهای سازمانی در ایران کدامند؟

قیمت نرم افزار های همکاران سیستم

نرم افزار های زیادی به این هدف تولید شده که قصد داریم در ادامه مقاله آنها را به همراه ویژگی هایشان به شما معرفی نماییم.

همکاران سیستم
محصولات همکاران سیستم را می توان بر اساس اندازه کسب وکار دسته بندی کرد. این شرکت سیستم های مختلفی برای کسب وکار های بزرگ، متوسط، کوچک، شرکت ها و سازمان های بخش عمومی و اصناف و فروشگاه ها ارائه می دهد.
محصولات این شرکت مجموعه ای از راهکار های ERP برای کسب وکار های بزرگ، سیستم های ابری برای کسب وکار های کوچک، نرم افزار حسابداری شرکت های کوچک، زیرساخت های رایانش ابری، بسته های محصولی، نرم افزار فروشگاهی، راهکار یکپارچه شرکت ها، سازمان های دولتی و بخش خصوصی.
در کنار بهترین نرم افزارهای سازمانی، می توان به پر بازدید ترین محصولات این شرکت از قبیل راهکاران ابری و هوشمندی تجاری همکاران سیستم اشاره کرد.

 

نرم افزار راهکاران
راهکاران مجموعه ای از نرم افزار های اطلاعاتی است که به شرکت ها و سازمان های مختلف برای برای فعالیت-های روزمره کارمندان و تصمیم گیری مدیران کمک می کند. با استفاده از بهترین نرم افزارهای سازمانی ریسک انجام فعالیت های مختلف در سازمان به وسیله تحلیل داده های آماری پایین خواهد آمد. سیستم اطلاعاتی راهکاران شامل 4 زیرسیستم دیگر است:
• راهکار مدیریت مالی: شامل دفترکل، دریافت و پرداخت، دارائی ثابت، تسهیلات مالی، صورت های مالی و مدیریت وصول مطالبات
• راهکار تدارکات و لجستیک: شامل انبار و حسابداری انبار، تدارکات داخلی، پذیرش و توزین، مدیریت سریال، مدیریت بچ، سرویس های موبایل انبار، MESC، RFID و خريد خارجی
• راهکار فروش و پخش: شامل فروش بورسی، موبایل سرویس، فروش صادراتی، فروش و پخش مویرگی و فروش داخلی
• راهکار سرمایه انسانی: شامل کارگزینی، مدیریت تردد، حقوق و دستمزد، مدیریت مسیر شغلی، خدمات الکترونیک کارمند و آموزش
در حالت کلی می توان گفت، بهترین نرم افزارهای سازمانی برای یک شرکت بزرگ تجاری ضروری هستند و بدون آنها نمی شود خیلی از مسائل مدیریتی را پیش برد. برای مثال، بدون یک سیستم مالی منسجم شرکتی در ابعاد بزرگ نیازمند خدمات شرکت حسابداری خواهد بود.
چنین خدماتی باید از شرکت های تولید کننده نرم افزار های سازمانی تهیه شود. نمایندگان همکاران سیستم به عنوان نمایندگی فروش نرم افزار تمامی این خدمات را ارائه خواهند داد. برای خرید نرم افزار راهکاران و دریافت قیمت نرم افزار راهکاران یا تهیه دمو کافی است با نمایندگان فروش در شهر یا استان خود تماس بگیرید.

مطالب مرتبط :  تفاوت نرم افزار های سازمانی ابری با نرم افزار های قابل نصب

سپیدار سیستم
سپیدار سیستم مجموعه ای بزرگ از خدمات سازمانی را ارائه می دهد. به صورت کلی خدمات این سیستم برای 2 سطح از کسب وکار ها طراحی و ارائه شده است که شامل 1- سرویس نرم افزار حسابداری شرکتی و 2- نرم افزار های حسابداری اصناف و فروشگاه ها می باشد. زیرسیستم های این دو بخش موارد متعددی را شامل می شود. از سیستم های حسابداری با رویکرد های مختلف گرفته تا سیستم های انبارداری، تولید، تردد، دریافت و پرداخت، مشتریان و فروش، دارایی ثابت و پیمانکاری.
نرم افزار های فروشگاهی سپیدار با برند دشت با توجه به حوزه های کاری مختلف تقسیم بندی می شوند. دسته-های نرم افزاری این سیستم، در کنار بهترین نرم افزارهای سازمانی شامل:
• فروشگاهی عمومی
• سوپرمارکت
• قنادی، آجیل و خشکبار
• لوازم خانگی
• لوازم یدکی خودرو
• لوازم تحریر
• لوازم آرایشی بهداشتی
• و چند مورد دیگر

برای خرید نرم افزار سپیدار می توانید به سایت این مجموعه مراجعه کنید و اطلاعات کافی را درباره این موضوع به دست بیاورید. قیمت نرم افزار سپیدار بر اساس خدماتی که از آن دریافت می کنید متفاوت است. شما با مشخص کردن سیستم های اصلی و زیرسیستم ها قیمت محصول خود را به دست خواهید آورد.

مطالب مرتبط :  نقش مشاورین مدیریت در پیاده سازی نرم افزار های سازمانی

درباره شرکت دانا راهبرد سامان اندیش

شرکت دانا راهبرد شرکتی فعال در حوزه فن آوری اطلاعات و مشاوره مدیریت است که به کسب وکار شما برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده کمک خواهد کرد. خدمات این مجموعه در کنار ارائه بهترین نرم افزارهای سازمانی عبارتند از:
مشاوره مدیریت: مشاوره با مدل های روز یکی از اصلی ترین خدمات این شرکت بوده که با هدف استفاده دقیق از سیستم های اطلاعاتی ارائه می شود.
استقرار و پیاده سازی: استقرار دقیق باید بر اساس نیازمندی ها باشد. در این فرایند با شناسایی و درک نیاز کاربران استقرار به طور موثر پیش خواهد رفت.
مدیریت فرایند ها: با فرایندگرایی کسب وکار به سمت خلق ارزش بیشتر برای مشتریان خواهد رفت.
آموزش: کاربران آموزش دیده می توانند بهره وری بیشتری از سیستم های اطلاعاتی داشته باشند. به همین منظور این بخش به عنوان یک خدمت ارائه می شود.

 

همکاران سیستم شیراز

 

جمع بندی
در این مقاله بهترین نرم افزارهای سازمانی را به شما معرفی کردیم. آنها برای پیشبرد اهداف سازمان استفاده می شوند و انواع مختلفی دارند. به شکل موثر آنها در مدیریت اطلاعات و استفاده بهینه از آنها نقش دارند. نرم افزار های سازمانی در امور روزمره کارمندان نقش دارند و می توانند که برای تعیین اهداف مدیران مسیر مشخصی بیافرینند. برای تهیه و استفاده از سیستم های همکاران، سپیدار و راهکاران کافی است به وبسایت هر کدام از این مجموعه ها مراجعه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *