راهکار تدارکات و لجستیک راهکاران

مدیریت فرایندهای انبارداری و کسب اطلاعات دقیق و به‌هنگام از وضعیت موجودی‌های سازمان، از نیازهای اولیه و مهم مدیران است.

به کمک راهکار تدارکات و لجستیک راهکاران، می‌توانید برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری مناسبی برای کنترل هزینه‌های نگهداری موجودی، سفارش‌گذاری و تامین به‌موقع کالا و پیش‌گیری از کمبود موجودی را به کمک نرم افزار لجستیک داشته باشید؛ هم‌چنین:

  • نظارت و کنترل کاملی بر مدیریت موجودی سازمان خواهید داشت.
  • از تحویل به‌موقع و با مقدار مورد نظر کالا، اطمینان داشته باشید.
  • از کمبود کالا و ایجاد اختلال در پروسه‌ی تولید جلوگیری کنید.
  • از دوباره‌کاری در ثبت اسناد و کنترل‌های داخلی بی‌نیاز شوید.
  • عملیات کمبود و نگهداشت را با دقت بیش‌تری مدیریت کنید.
  • هزینه‌ها را در واحد مالی، آسان‌تر ردیابی کنید.
  • عملیات پراکنده‌ی شعب را متمرکز مدیریت کنید.
  • به فرایند انتخاب تامین‌کنندگان سرعت و دقت بیش‌تری ببخشید.

سیستم پذیرش و توزین

به کمک سیستم پذیرش و توزین می‌توانید فرایند برنامه‌ریزی تحویل حواله‌های مشتریان را ساده‌تر کرده و فرایندهای بارگیری و خروج کالا را مکانیزه کنید. به این ترتیب می‌توانید کنترل بهتر عملیات را در اختیار گرفته و روالی کارآمد را در سازمان ایجاد کنید.

سیستم انبار و حسابداری انبار

انبار و حسابداری انبار یک راهکار فرایند محور در مدیریت موجودی کالا و انبار است. به کمک این سیستم، متناسب با کسب‌و‌کار سازمان‌تان، فعالیت‌های مربوط به انبارداری را برای کاربران ساده‌تر می‌کنید؛ درعین‌حال ارتباط میان فرایندهای مختلف انبار را با انعطاف‌پذیری بالاتری مهیا می‌سازید.

سیستم موبایل سرویس انبار

به کمک این سیستم می‌توانید مدیریت فرایندهای ورود، خروج، انبارگردانی و شمارش کالا را با استفاده از تکنولوژی بارکد و RFID در اختیار بگیرید. هم‌چنین عملیات ثبت اسناد ورودی، اسناد خروجی و ثبت شمارش کالا را مکانیزه می‌کنید و با کاهش خطاهای احتمالی ثبت اطلاعات، به نگهداری اطلاعات سرعت می‌بخشید و عملیات را به شکل آنلاین یا آفلاین با دقت کنترل می‌کنید.

سیستم تدارکات

به کمک این سیستم می‌توانید یکپارچگی و انسجام اطلاعات در فرآیندهای تامین کالا و خدمات را در اختیار داشته باشید. هم‌چنین ضمن پاسخ‌گویی به‌موقع به درخواست‌های کالا و خدمات مراکز درخواست کننده، سیاست‌های مورد نظر سازمان را در فرایند خرید اعمال کنید.

سیستم اسناد تجاری در تدارکات راهکاران

با ثبت اسناد بیمه‌نامه، بارنامه، مجوزهای واردات کالا، ثبت سفارش بازرگانی، صورت بسته‌بندی، بارنامه و ترخیص و ارائه‌ی گزارش‌های دقیق در سیستم اسناد تجاری در تدارکات راهکاران، می‌توانید فعالیت‌های خرید و تأمین موجودی سازمان از خارج از کشور را به‌خوبی تجزیه و تحلیل و ساماندهی کنید.

سیستم مدیریت سریال بازرگانی

شناسایی و ردیابی کالاها از طریق سریال و همچنین استفاده از اطلاعات موجود در بارکد، در ثبت اتوماتیک اسناد انبار از جمله نیازهای مهم بسیاری از سازمان‌ها بوده و پاسخ به آن منجر به افزایش سرعت و دقت در انجام عملیات جاری انبار می‌شود. همچنین با استفاده از این راهکار در زمان برگشت کالا به انبار کنترل می‌شود که همان سریال های ارسال‌شده برای مشتریان یا واحد های سازمانی، برگشت داده شود.

سیستم MESC

به کمک سیستم MESC می‌توانید فعالیت‌های مربوط به عملیات انبارها، اداره خرید کالا و حسابداری کالا را برای کاربران این واحدها یکپارچه، منعطف و مکانیزه سازید.

سیستم مدیریت جانمایی کالا در انبار

سیستم مدیریت جانمایی کالا در انبار یک راهکار در حوزه مدیریت موجودی کالا است. این سیستم با ایجاد یکپارچگی با سیستم انبار و حسابداری انبار به کاربران و مدیران انبار کمک می‌کند ضمن پاسخگویی به موقع به کالاهای مورد نیاز ذی‌نفعان داخل و بیرون سازمان، از وضعیت موجودی‌های خود در سازمان به صورت لحظه ای آگاه شوند.

سیستم خدمات الکترونیک تامین کننده

با استفاده از ماژول خدمات الکترونیکی تامین کننده، سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌توانند با بهره‌گیری از بستر اینترنت، تعامل بهتری را با تامین کنندگان خود داشته باشند. این محصول به واسطه یکپارچگی با ماژول های تدارکات و مالی، تامین کننده را قادر می‌سازد که از وضعیت استعلام‌ها، سفارش، اقلام ارسال شده، اقلام دریافت شده و وضعیت پرداخت فاکتورهای خود در هر لحظه آگاه شوند.

در صورتی که قصد دارید یک دمو از ما دریافت کنید ما در کنار شما هستیم و کارشناسان ما به شما کمک خواهند کرد.

برای دانلود بروشور این راهکار می توانید با استفاده از لینک روبرو اقدام نمایید.

در صورتی که نیاز دارید با سایر راهکار ها آشنا شوید روی دکمه مقابل کلیک نمایید

5/5 - (1 امتیاز)