صاحب هر کسب­وکاری که باشید لازم است روزانه درآمد و مخارج خود را مدیریت کنید. یعنی دقیقا بدانید که چقدر در روز درآمد دارید، چه هزینه هایی پرداخت کردید، حقوق کارمندان چقدر است و چقدر قسط باید بپردازید و … برای موفقیت کسب­وکارتان تمامی این موارد باید مدیریت شوند. در غیر این صورت ممکن است نیاز به مشاوره مدیریت داشته باشید تا از عواقب خرج بی­رویه و ورشکستگی نجات پیدا کنید. یکی از راهکارهای مناسب، استفاده از نرم افزارهای شرکتی است.

 

مهم ترین نرم افزار هایی که شرکت های نوپا نیاز دارند کدامند ؟

یکی از متداول­ترین راهکارها برای مدیریت مالی، استفاده از خدمات یک شرکت حسابداری است.  اما اگر به هر دلیلی نمی­خواهید امور مالی خود را به یک شرکت حسابداری بسپارید و می­خواهید خودتان امور مالی را انجام دهید می­توانید با خرید نرم­افزار حسابداری امور مالی را مدیریت کنید. از جمله مهم­ترین نرم افزارهای حسابداری برای کسب­وکارهای نوپا عبارتند از:

  • نرم ­افزار همکاران سیستم
  • نرم ­افزار سپیدار سیستم
  • و نرم­ افزار راهکاران سیستم

 

 

کسب و کار های نوپا در خرید نرم افزار ها باید به چه نکاتی  توجه کنند ؟

استفاده از نرم افزارهای شرکتی برای هر کسب­وکاری ضروری می باشد. اما برای اینکه بتوان برنامه مناسبی را برای کار خود خریداری نمود لازم است پیش از خرید نرم­افزار از شرکت حسابداری به نکات زیر دقت کنید:

مطالب مرتبط :  مزایای استفاده از نرم افزار های تحت وب و ابری در سازمان‌ها و شرکت‌ها

 

 

بررسی زیرسیستم ها و افزونه ها

هر برنامه حسابداری از افزونه­های جانبی و زیرسیستم­های خاصی برخوردار می­باشد مثل زیر سیستم مخصوص خریدوفروش، حقوق و دستمزد، اتوماسیون اداری و … بنابراین لازم است قبل از خرید اطمینان حاصل کنید که تمام زیر سیستم­های مورد نیازتان را دارد.

متناسب با نوع کسب و کارتان باشد

هر برنامه دارای امکانات خاصی است که تنها برای صنف خاصی کاربرد دارد. به عنوان مثال، نیازهای حسابداری یک رستوران با نیازهای حسابداری یک شرکت خدماتی متفاوت است. بنابراین لازم است از نرم افزارهای شرکتی متفاوتی استفاده کنند که متناسب با نوع فعالیت آنها باشد.

 

کیفیت خدمات پس از فروش

مهمترین موردی که قبل از خرید نرم­افزارهای مالی و شرکتی مثل خرید نرم افزار راهکاران، خرید نرم افزار سپیدار یا هر نوع نرم افزار حسابداری دیگری لازم است به آن دقت کنید، کیفیت خدمات پس از فروش است. هنگام کار با هر برنامه­ای ممکن است با مشکل فنی روبرو شوید یا سوالی درباره نرم افزار حسابداری مورد نظر داشته باشید. بنابراین، قبل از خرید گزینه مورد نظرتان باید از ارائه خدمات پس از فروش آن اطمینان حاصل کنید.

معرفی بهترین نرم افزار برای شرکت های نوپا

در حال حاضر نرم­افزارهای زیادی در بازار وجود دارد که از کیفیت و کارایی خوبی نیز برخوردار می­باشند. اما به دلیل قیمت بالای این برنامه­ها، تشخیص اینکه کدام نرم­افزار برای کسب و کار شما بهتر است اهمیت زیادی دارد. از این رو شرکت دانا راهبرد که یکی از شرکت­های پیشرو در حوزه سیستم­های اطلاعاتی است، لیست کاملی از بهترین نرم افزارهای شرکتی برای هر نوع کسب و کار را شناسایی نموده و برای هر کسب­وکاری راهکارهای نرم افزاری مناسبی را معرفی می­کند. این شرکت به طور کلی سه نوع راهکار را ارائه نموده است که با توجه به اندازه مشاغل می باشند و عبارتند از:

مطالب مرتبط :  استفاده از نرم افزار های ERP به چه شرکت هایی توصیه می شود؟

 

  1. نرم افزار سپیدار راهکار نرم افزاری مخصوص کسب و کارهای کوچک
  2. راهکاران ابری همکاران سیستم برای کسب و کارهای متوسط
  3. و راهکاران همکاران سیستم برای کسب و کارهای بزرگ

این نرم افزارهای شرکتی به شما کمک می کند تا ریسک کسب­وکارتان را ارزیابی و آن را با مدیریت درست هزینه­ها به حداقل برسانید. همچنین از انعطاف­پذیری، کیفیت و دقت بالایی برخوردار می­باشد. شرکت­های بزرگی مثل سیمان فارس، شرکت آمیتیس شیمی کار، کاشی نایین و یاتاش از مشتریان محصولات این شرکت هستند که نشان­دهنده کیفیت بالای این برنامه­ها می باشد.

نرم افزار همکاران سیستم

همکاران سیستم یک شرکت نرم­افزاری است که برنامه­های حسابداری قدرتمندی را برای انواع کسب­وکارهای کوچک تا بزرگ ارائه کرده است. نرم افزار سپیدار سیستم یکی از محصولاتی است که توسط این شرکت به عنوان راهکاری برای مشاغل کوچک ارائه می شود.

نرم افزار سپیدار سیستم

برنامه حسابداری سپیدار سیستم از محبوبیت بالایی در بین کسب­وکارها کوچک و بزرگ برخوردار می­باشد. این نرم افزارهای شرکتی محصولی از شرکت همکاران سیستم است که با هدف مدیریت بهینه فعالیت­های شرکت­ها در حوزه­های مختلف تولید شد. از این برنامه­ها در حوزه­های مختلفی مثل کارخانجات تولیدی، شرکت­های خدماتی، پیمانکاری، فروشگاه­های زنجیره­ای، سوپرمارکت ها و … استفاده می­شود.

برنامه سپیدار رابط کاربری ساده و کاربر پسندی دارد و کار با آن بسیار آسان است. این ویژگی مزیت بزرگی برای صاحبان مشاغل کوچک به شمار می­رود. زیرا آنها می­توانند با خرید نرم افزار سپیدار بدون نیاز به حسابدار خودشان گزارشات مالی و صورت وضعیت­ها را کنترل نمایند. از جمله ویژگی­های این نرم افزار عبارتند از:

  • کنترل دارایی­ها
  • دارای سیستم دریافت و پرداخت
  • امکان ارائه گزارشات مدیریتی
  • قابلیت استفاده از موبایل و تبلت
  • امکان مدیریت نقدینگی
  • ارائه گزارشات تحلیلی و مالی
  • امکان تبدیل ارزهای مختلف به ارز پایه
مطالب مرتبط :  شرکت‌های بازرگانی نیاز به چه نوع نرم افزار های سازمانی دارند ؟

برنامه سپیدار بصورت پیش فرض دارای 4 نوع کدینگ خدماتی، بازرگانی، تولیدی و پیمانکاری می­باشد. برای استعلام قیمت نرم افزار سپیدار می توانید از طریق نمایندگی فروش همکاران سیستم استعلام بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *