برای استفاده از نرم افزارهای ابری، باید فواید کاربرد آنها را بشناسید؛ ببینید چه اثر مثبت و سودآوری در کسب‌و‌کار شما می‌گذارند؛ آیا خرید آنها صرفه اقتصادی دارد؟ چطور مدیر شرکت را قانع به خریدشان کنیم؟

درباره نرم افزار های ابری بیشتر بدانید.

آیا نرم افزار های ابری مقرون به صرفه هستند؟

درباره نرم افزارهای ابری چیزی شنیده‌اید؟ حتما می‌دانید که برای هر بخش کار در یک سازمان، کارشناس مربوطه، روش‌های سنتی متعددی را بلد است؛ با این‌حال گسترش نرم افزارهای مختلف در دو دهه اخیر باعث شده است که بتوان برای هر کار وقت‌گیر و نیازمند به دقت شدیدی، نرم افزاری طراحی شود. انگار یک هوش مصنوعی وفادار، کنار شماست که نگذارد اشتباه کنید؛ تپه مرتفع کارهای روی هم انباشته شده را، مسطح سازد و شما بتوانید در پایان روز نفس راحتی بکشید و در پایان کار خود، یک نقطه بگذارید. حال از نرم افزارهای سنتی چند طبقه بالاتریم؛ امنیت، پشتیبانی قوی و تعدد کاربران و قیمت مقرون به صرفه نرم افزارهای ابری، باعث شده که هر شرکتی به چنین ابزار مهمی نیاز داشته باشد؛ در ادامه، درباره چنین نرم افزار مهمی در حوزه حسابداری نرم افزار سپیدار  بیشتر صحبت کرده‌ایم.

نرم افزار ابری چیست؟

هر نرم افزاری محیطی مشخص در کامپیوتر و اینترنت است که می‌تواند اطلاعات ورودی را پردازش کند. برای پردازش این اطلاعات باید کارهای مورد نیاز کاربر، در سیستم نرم افزاری تعریف شده باشد. حال در مورد نرم افزار ابری، باید این‌طور تصور کنید که در فضای اینترنت در حال کار با یک سایت هستید؛ حال باید یک پردازش مالی انجام دهید؛ اینجا چرتکه یا ماشین حساب فیزیکی، به کار شما نمی‌آید؛ یک فضای برنامه نویسی شده در اختیارتان قرار می‌گیرد که می‌توانید حساب‌تان را انجام دهید؛ این همان نرم افزار ابری است.

مطالب مرتبط :  راهنمای کامل قیمت نرم افزار سپیدار همکاران سیستم

مهم‌ترین مزایای نرم افزار ابری

شاید فکر کنید که نرم افزار، چیزی شبیه، فتوشاپ، ورد یا اکسل است. با این‌حال نرم افزارهای ابری، دنیایی فراتر از این ابزارهای آفلاین دارند؛ انگار بخواهید فرق ارابه با هواپیما را بسنجید. در دنیایی که مدیران سازمان‌های بزرگ، برای یک دقیقه افزایش بازدهی در روز و سیستم کاری خود، می‌جنگند؛ آشنایی و استفاده از نرم افزار ابری، خصوصا در زمینه حسابداری، بسیار مهم و حیاتی است. مهم‌ترین مزیت این گونه نرم افزارهای ابری حسابداری عبارت‌اند از:

  • کاربرد در هر زمان
  • استفاده در هر مکان

 

کاربرد نرم افزار ابری حسابداری

نرم افزارهای ابری در هر حوزه شغلی یا دپارتمان اداری، قابل استفاده هستند؛ با این‌حال برای این‌که درک بیشتری از کاربرد و صرفه اقتصادی چنین نرم افزارهایی داشته باشید؛ در این راهنما به نرم افزارهای ابری حسابداری اشاره کرده‌ایم. مزایای کاربرد چنین نرم‌افزاهایی عبارت‌اند از:

  • نیاز نداشتن به استفاده از یک کامپیوتر خاص
  • داشتن تمام امکانات نرم افزارهای سنتی آفلاین، مثلا اضافه کاری، اظهارنامه یا هر نوع فرمول مهم
  • نیاز نداشتن به نصب مجدد در منزل، سفر یا هر موقعیت مکانی دیگر
  • نیاز نداشتن به حافظه هارد بالا با استفاده از حافظه ابری

صرفه اقتصادی بالا و کاهش زمان نصب و راه‌اندازی

 

نقش نرم افزار های ابری در حسابداری شرکت‌های معتبر

مطالب مرتبط :  آموزش سپیدار با خرید نرم افزار آموزشی سپیدار

مزایای خرید نرم افزار ابری حسابداری

اگرچه اساس عملکرد نرم افزار حسابداری سنتی با ابری، فرقی ندارد؛ مهم‌ترین مزیت این نرم افزارها استفاده کاربردی‌تر، در عصر رو به گسترش اینترنت است. مدیران در سفرهای خود نمی‌توانند، لپ‌تاپ یا سیستم را جابه‌جا کنند. زمانی را خاطرتان بیاید که باید اظهارنامه مالیاتی یا حسابرسی را برنامه‌ریزی کنید. دیگر نیاز نیست از مدیر IT  شرکت بخواهید سیستم شما را به خانه بیاورد؛ بخواهید هاردی را جابه‌جا کنید و از احتمال پریدن اطلاعات خود، هراس داشته باشید.

تهیه و خرید نرم افزار ابری

اگر به نظرتان استفاده از چنین نرم افزارهایی بسیار کاربردی است اما نگران هستید که قیمت بالایی داشته باشند؛ می‌توانید از کارشناسان و مشاوران فروش همکاران سیستم، در مورد این فضای ابری یا نرم افزار سپیدار، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

جمع‌بندی

بخش اداری و خصوصا مالی هر سازمان، خصوصا شرکت حسابداری، قلب تپنده آن است. اصولا این دپارتمان ساعت تعطیلی ندارد؛ بنابراین باید حتی بعد از ساعت اداری و خروج از شرکت، کاربران و مدیر این بخش مهم، به نرم افزار شرکت، دسترسی داشته باشد. انواع نرم افزارهای ابری، با قابلیت‌های کاربردی و مقرون به صرفه، برای چنین هدف مهمی طراحی و گسترش یافته‌اند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این فضاهای ابری مهم، می‌توانید در وبسایت درخواست ثبت کنید تا مشاوران شما را بیشتر راهنمایی کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *