سپیدار سیستم آسیا

شرکت سپیدار سیستم، مطرح‌ترین طراح نرم افزارهای حسابداری

شرکت سپیدار سیستم، شرکتی بسیار بزرگ و با‌سابقه، در زمینه تولید نرم‌افزار حسابداری پیشرفته و پرکاربردی با عنوان نرم افزار حسابداری همکاران سیستم بوده و امکان خرید آن را به صورت کاملا آنلاین برای صاحبان شرکت‌های کوچک و بزرگ و مدیران فروشگاه فراهم نموده است. این شرکت فعالیت کاری خود را از سال 1387 آغاز کرده و اکنون به یکی از شرکت‌های بسیار بزرگ در زمینه طراحی و پیاده‌سازی انواع نرم‌افزارهای حسابداری تبدیل شده‌ است.
شرکت سپیدار سیستم، با فعالیت بسیار گسترده، پشتیبانی حرفه‌ای 24 ساعته، آموزش‌های اصولی و فراهم آوردن امکان حضور نمایندگان خود در سراسر کشور، توانسته‌ است تاکنون 67000 مشتری، 250 نمایندگی فروش و 330 نماینده آموزش داشته باشد.
سپیدار سیستم با طراحی و تولید نرم‌افزار سپیدار شرکتی، ویژه شرکت‌های کوچک و متوسط و نرم‌افزار سپیدار فروشگاهی، ویژه اصناف و فروشگاه‌های بزرگ، دست کلیه کارفرمایان و صاحبان شرکت‌های کوچک و بزرگ را در انتخاب باز گذاشته است.
شرکت سپیدار سیستم، امروزه توانسته‌ است با پشتوانه‌ای از تجربه و سابقه درخشان و به واسطه رضایتی که از کلیه مشتریان خود در کارنامه کاری خویش به ثبت رسانده است ، نرم افزار سپیدار را به نرم‌افزاری بسیار قدرتمند، مطمئن، محبوب و پرکاربرد تبدیل کند.

مطالب مرتبط :  نقش مشاورین مدیریت در پیاده سازی نرم افزار های سازمانی

شرکت سپیدار سیستم و معرفی نرم افزار سپیدار

با افزایش تعداد و وسعت شرکت‌ها، سازمان‌ها و فروشگاه‌های کوچک و بزرگ و رشد تکنولوژی و گسترش شهروند و دولت الکترونیک، استفاده از نرم‌افزارهای حسابداری لازم و ضروری گشته است. نرم افزارهای قابل اعتمادی که کلیه مراحل و بخش های مربوط به فروش، انبارداری، ورود و خروج کالا و امور مالی و حسابداری شرکت‌ها و سازمان ها را به بهترین شکل ممکن به دست گرفته، آن ‌را مدیریت کرده و گزارشات کامل و مطمئنی را ارائه دهد.

شرکت سپیدار سیستم

برای کلیه شرکت‌های کوچک و بزرگ مبحث حسابداری جزء مهم‌ترین و حساس‌ترین مقوله‌های مطرح‌شده می‌باشد. بنابراین انتخاب و خرید نرم‌افزاری قابل اعتماد که کلیه وظایف مطرح شده را بدون کوچک‌ترین خطایی به انجام رساند، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد.
شرکت‌های زیادی به طراحی و پیاده‌سازی نرم‌افزارهای حسابداری و انبارداری روی آورده‌اند. شرکت سپیدار سیستم از جمله شرکت‌های با سابقه در این زمینه بوده و با معرفی نرم‌افزار همکاران سیستم، به کلیه کاربرانی که قصد خرید این نرم‌افزار را دارند، این اطمینان را می‌دهد که در کنار کلیه امکانات پیشرفته، به‌روز و گسترده‌ای که در اختیار آن‌ها قرار داده می‌شود، از یک تیم پشتیبانی بسیار حرفه‌ای و قوی نیز بهره‌مند خواهند شد. همچنین با دارا بودن نماینده‌های آموزشی به شکل گسترده و حرفه‌ای، آموزش‌های لازم را با کیفیت عالی، در اختیار کلیه کاربران قرار خواهد داد.

مطالب مرتبط :  نقش نرم افزار های سازمانی همکاران سیستم در مدیریت فروش و بازاریابی

این شرکت با فراهم آوردن امکان خرید نرم افزار به صورت آنلاین، در نظر دارد که قیمت نرم افزار سپیدار را کاهش داده و به منظور رفاه حال کلیه خریداران، آن را با قیمتی بسیار مناسب به فروش برساند. هم چنین، کلیه افرادی که قصد خرید نرم افزار سپیدار را دارند، قادرند خرید خود را با اطمینان از نمایندگی سپیدار سیستم در سراسر کشور به انجام رسانند. بدین ترتیب، به‌سرعت و با چند کلیک ساده، نرم‌افزار حسابداری ایده‌آل، با امکاناتی بی‌نظیر، در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *