مشاوره مالی

متخصصین امور مالی چه نرم‌ افزار ‌های حسابداری را می‌پسندند؟

در حال حاضر مشاغل چه به صورت سنتی و چه به صورت مدرن، نیازمند بررسی دقیق هزینه‌ و درآمد هستند. در واقع، یک مدیر موفق باید میزان درآمد، هزینه‌های جاری، میزان حقوق کارمندان و تمام مسائل حسابرسی را برای رشد شرکت خود به صورت دقیق بداند و نحوه مدیریت مناسبی برای آن انتخاب کند. عدم توجه به این موضوع مهم می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری برای کسب وکار شما ایجاد کند و حتی آن را تا مرز ورشکستگی برساند.
از گذشته تا به امروز، در شرکت‌ها فردی به عنوان حسابدار استخدام می‌شد که تمام امور مالی شرکت بر عهده او بود. البته یک متخصص حسابداری برای انجام فعالیت‌های حسابرسی شرکت حقوق بالایی دریافت می‌کند که در نتیجه، پرداخت این رقم برای برخی از شرکت‌ها دشوار است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی برخی نرم‌افزار‌های مخصوص حسابداری طراحی شدند تا در شرکت‌ها مورداستفاده قرار بگیرند. شما می‌توانید برای شرکت حسابداری خود یا مشاوره مدیریت حسابرسی از نرم ‌افزار‌ های حسابداری همکاران سیستم کمک بگیرید.

یک نرم ‌افزار حسابداری ‌ایده‌آل چه ویژگی‌هایی دارد؟

امروزه در شرکت‌ها استفاده از نرم ‌افزار‌ های حسابداری می‌تواند دغدغه‌های مدیران را درباره امور مالی به-صورت کامل برطرف کند. این نرم‌افزار‌ها می‌توانند توسط مدیر مجموعه یا یکی از کارمندان استفاده شوند. در کنار این نرم‌افزار‌ها شما یک راهنمای استفاده از آن را نیز در اختیار دارید.
یک نرم‌افزار مناسب می‌تواند فعالیت‌های مختلف مثل مدیریت فروش، ارائه اسناد حسابرسی، صدور فاکتور، بارگذاری تولیدات، امور بانکی و مالیاتی و… را انجام دهد. البته تعداد پلتفرم‌های موجود مقداری زیاد است و انتخاب از میان آن‌ها می‌تواند چالش‌های متعددی برای مدیران ایجاد کند. امکان خرید نرم افزار‌ همکاران سیستم در مجموعه دانا راهبرد فراهم شده است که می‌توانید به بقیه قسمت های سایت مراجعه فرمایید. در ادامه دو نوع از نرم ‌افزار ‌های حسابداری را معرفی می‌کنیم.

مطالب مرتبط :  محاسبه سنوات در نرم افزار سپیدارسیستم

معرفی نرم‌افزار حسابداری سپیدار

یکی از محصولات کاربردی در حوزه حسابرسی، سپیدار است که برای فعالیت‌های مختلف بازرگانی، پیمانکاری، پخش و دریافت سفارش، تولیدات، خدمات سیستم‌های حسابداری و دارایی می‌تواند استفاده شود. نرم‌افزار ایرانی برای نحوه کارکرد خود، آموزش‌های متعددی را در وب سایت منتشر کرده است. قیمت نرم افزار سپیدار با توجه به قابلیت‌های موجود در آن بسیار مناسب است.
این پلتفرم از زمان شروع به کار تا امروز دارای ۱۶۰ هزار مشتری است و وبسایت آن توانسته نشان ملی رسانه‌های دیجیتال و نماد اعتماد الکترونیک را دریافت کند. شما با خرید نرم افزار سپیدار از امکاناتی مثل رادیو مالی برخوردار می‌شوید که پادکست‌های مختلف موضوعات حسابداری و مالی به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد.

معرفی نرم‌افزار حسابداری راهکاران

نام یکی دیگر از سیستم‌های بسیار کاربردی برای حسابرسی شرکت‌ها و مؤسسات مختلف، نرم افزار راهکاران است. فرایند ثبت و نگهداری اسناد حسابداری از طریق این پلتفرم به سادگی انجام می‌شود. با استفاده از این محصول شما می‌توانید انواع گزارش‌های مالی شرکت موردنظر را به مدیران خود ارائه دهید. سیستم راهکاران ابری دارای ویژگی‌های مالی خاص مثل بانکداری آنلاین، تجهیزات لازم برای صورت‌های مالی و گزارش‌دهی از طریق IFRS است. شما با خرید این نرم‌افزار تمام فعالیت‌های حسابرسی دستی را به¬صورت اتوماتیک انجام می‌دهید و امکان اشتباه در آن را به حداقل ممکن می‌رسانید.

مطالب مرتبط :  چگونه نرم افزار حسابداری مناسب برای شرکت های کوچک را انتخاب کنیم؟

راهکاران همکاران سیستم

کاربرد نرم‌ افزار ‌های حسابداری

امروزه با توجه به شرایط مختلف، نرم‌افزار‌های گوناگونی در حوزه فعالیت‌های مالی و حسابداری طراحی شدند. این نرم‌افزار‌ها می‌توانند برای کسب اطلاع از وضعیت انبار، صدور فاکتور برای مشتری و بررسی موجودی صندوق استفاده شوند. استفاده از این برنامه‌ها می‌تواند امور مالی شرکت‌ها را آسان‌تر کند و تمام جزئیات دریافت‌ها و پرداخت‌ها را با دقت بسیار زیاد ثبت کند.
وجود این برنامه‌ها باعث شده خطا‌های انسانی مالی به حداقل ممکن برسد و محاسبات شرکت‌ها به¬صورت جزءبه‌جزء ثبت شود. در حالت کلی، انجام حسابرسی به روش دستی از میزان خطای بیشتری برخوردار بود و زمان زیادی نیاز داشت؛ درحالی¬که نرم افزار های حسابداری سرعت زیادی در محاسبه امور مالی دارند و از این نظر بسیار کاربردی هستند.

دسترسی به انواع سیستم حسابداری مالی در دانا راهبرد

نرم ‌افزار ‌های حسابداری تنوع زیادی دارند و در هرکدام قابلیت‌های مختلفی وجود دارد. هر یک از این ویژگی‌ها می‌تواند در فرآیند فعالیت مالی شرکت شما تأثیر متفاوتی بگذارد؛ بنابراین بهتر است قبل از تهیه هرکدام از این پلتفرم‌ها، امکانات و قابلیت‌های هر یک را بررسی کنید و با نیاز‌های خودتان تطبیق دهید. پس از آن می‌توانید نسبت به خرید نرم ‌افزار‌ های حسابرسی موردنظرتان از طریق دانا راهبرد اقدام کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *