نرم افزارهای سازمانی مجموعه نرم‌افزارهایی هستند که در سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی یا تجاری استفاده می‌شوند. اگر به‌دنبال مجموعه نرم‌افزارهای حسابداری و مالی، پخش، فروش، خرده‌فروشی،  مدیریت حسابداری، انبار و تدارکات هستید، راهکاران ابری می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

شما برای مدیریت بهتر بخش‌های مختلف کسب‌وکارتان می‌توانید سبد جامع محصولات همکاران سیستم را با مناسب‌ترین قیمت‌ها تهیه کرده و با استفاده از آن مدیریت دقیق‌تری روی عملکرد بخش‌های مختلف سازمان داشته باشید. ما در این مطلب می‌خواهیم شما را با چند نرم افزار سازمانی و ویژگی‌های آنها آشنا کنیم تا انتخاب شایسته‌تری داشته باشید.

چرا از نرم‌افزارهای حرفه‌ای راهکاران سیستم استفاده کنیم؟

راهکاران سیستم یکی از شر‌کت‌های معتبر و فعال در حوزه ارائه نرم افزارهای سازمانی حرفه‌ای است که سال‌های زیادی را در این حوزه فعالیت می‌کند. محصولات این شرکت معتبر در بسیاری از سازمان‌های دولتی و تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرند و همواره رضایت افراد را به همراه داشته‌اند.

نرم‌افزارهای این شرکت تولیدی بر اساس به روزترین اطلاعات و آمارها طراحی شده‌اند و در مقایسه با سایر نرم‌افزارهای موجود در بازار، با قیمت مناسب‌تری به مشتریان عرضه می‌شوند. راهکاران ابری با امنیتی فوق‌العاده، داده ها و اطلاعات شما را در پایگاه‌های داده ای امن با بیشترین میزان استانداردهای امنیتی نگه‌داری می‌کند.

با استفاده از این نرم افزار سازمانی بدون محدودیت‌های زمانی و مکانی می‌توانید به اطلاعات کسب‌وکار و همچنین نرم‌افزارتان دسترسی داشته باشید‌. راهکاران ابری این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که به تناسب تعداد کاربران و ماژول‌های مورد نیازتان اشتراک پرداخت کنید. از دیگر مزایای این سیستم، امکان تغییر در تعداد کاربران و یا اضافه کردن ماژول‌های جدید است‌.

ابری راهکارانمزایای نرم‌افزارهای حسابداری راهکاران ابری همکاران سیستم

باتوجه به این‌که حسابداری و بررسی دقیق تراکنش‌های مالی یک سازمان اهمیت بالایی دارد، این نرم‌افزار سازمانی برای ثبت و نگهداری اسناد حسابداری با سرعت بالا و دقت بیشتر طراحی شده است. از امکانات این نرم افزار سازمانی می‌شود به بانکداری آنلاین، مشاهده صورت‌های مالی در اکسل و مشاهده lFRS اشاره کرد.

مطالب مرتبط :  چرا همه شرکت ها به نرم افزار حسابداری نیاز دارند؟

مزیت‌های دیگر این نرم‌افزار شامل مواردی مانند پشتیبانی از شعب غیر مستقل به‌صورت کامل، ارائه گزارش‌های قانونی مالیات بر ارزش افزوده، سرعت بالا در ارائه اظهار نامه‌های مالیاتی و تسهیل در ثبت عملیات طی دوره‌های مختلف هستند.

برای اینکه مزایای کامل این نرم‌افزارها را بدانید می‌توانید به سایت دانا راهبرد سامان اندیش مراجعه کنید و از مشاورین کمک بگیرید. در این مجموعه شما متناسب با کسب‌وکار خود می‌توانید نرم‌افزار مناسبی را برای خود تهیه و از مزایایش بهره‌مند شوید.

خرید نرم‌افزار راهکاران

در دنیای مدرن امروز، سیستم‌های مدیریتی سنتی پاسخگوی کسب‌وکارهای وسیع نیست. برای پیشرفت و ترقی باید از متدهای نوین کمک گرفت و دانش لازم برای مدیریتی عالی را کسب کرد. نرم افزارهای سازمانی یکی از بهترین روش‌ها برای بهبود مدیریت یک سازمان محسوب می‌شوند.

یکی از گزینه‌های مناسب برای شروع این مهم، نرم‌افزارهای راهکاران سیستم است که تنوع بسیار بالایی دارند. اگر قصد خرید نرم‌افزار راهکاران را دارید، بهتر است بدانید که قیمت ماژول‌های راهکاران سیستم شامل چندین بخش متفاوت است.

  1. بخش اول از قیمت نرم‌افزار راهکاران به خرید لایسنس نرم‌افزار مربوط می‌شود که در نتیجه آن حق استفاده و مالکیت این نرم افزار سازمانی به خریدار منتقل خواهد شد‌.
  2. بخش دوم قیمت نرم‌افزار راهکاران به هزینه پیاده‌سازی آن در سازمان مشتری مربوط می‌شود که نمایندگان مشتری و شرکت با همکاری نیز کنترل این پروژه نرم‌افزاری را به دست می گیرند.
  3. افرادی که قصد خرید نرم‌افزار راهکاران را دارند، بهتر است بدانند که بخش سوم از قیمت این محصول به آموزش نرم‌افزار به کاربران مشتری مربوط می‌شود. این موضوع شرایطی دارد که مشتری و شرکت باید بر سر آن به توافق برسند.
مطالب مرتبط :  برنامه حسابداری همکاران سیستم، ضرورت هر کسب و کار

مشتری پس از خرید و پیاده‌سازی این نرم افزار سازمانی، می‌تواند فعالیت سازمان خود را به شکل روزانه در سیستم انجام دهد و در صورت داشتن هرگونه سوال و نیاز به کمک، می‌تواند از پشتیبانی‌های شرکت بهره ببرد.

نمودار حسابداری سپیدار ابری

از دیگر نرم‌افزارهای مورد استفاده در حوزه حسابداری که توسط یکی از شرکت‌های عضو گروه همکاران سیستم طراحی و ارائه می‌گردد، می توان به نرم افزار سازمانی حسابداری سپیدار ابری اشاره کرد. این نرم‌افزار با در نظر گرفتن نوع فعالیت شرکت ها بسته‌های مختلفی را ارائه می‌دهد که هر کدامشان دارای سیستم‌ها و زیر سیستم‌های متفاوت است.

نرم‌افزار سپیدار ابری برای کسب‌وکارهای کوچک بسیار مناسب و کاربردی است و نقش مهمی در کنترل هوشمندانه و مدیریت صحیح کسب‌وکارها دارد. از جمله ویژگی‌های ارزشمند این نرم افزار سازمانی می‌توان به مواردی مانند تعیین محدوده دسترسی به تفکیک کاربران، ورود اطلاعات با فرمت اکسل، امکان ثبت دفاتر قانونی به روش ساده و آسان و همچنین امکان ادغام و آنالیز حساب‌ها اشاره داشت. این نرم افزار حسابداری دارای مزایای مختلفی است که عبارت‌اند از:

  • سازگاری با لپ‌تاپ، تبلت و موبایل
  • قابلیت دسترسی در تمام ساعات روز
  • کمتر شدن هزینه‌های نیروی انسانی
  • کاهش هزینه‌های شبکه و زیر ساخت
  • کاهش هزینه های مربوط به تهیه نرم‌افزار و سخت‌افزار
  • پشتیبان‌گیری از اطلاعات ثبت شده به‌طور منظم
  • امکان کار با نیروهای دورکار
  • مدیریت آسان و ساده شعب و دفاتر

 

سپیدار سیستم مشهدخرید نرم‌افزار سپیدار سیستم

درصورتی که قصد خرید نرم‌افزار سپیدار سیستم را دارید، می‌توانید با مراجعه به سایت‌های مربوط به این شرکت، مراحل خرید را طی کنید. همچنین می‌توانید از طریق مراجعه به سایت قیمت نرم‌افزار سپیدار سیستم را مشاهده و مورد بررسی قرار دهید.

مطالب مرتبط :  با این نرم افزار ها می توانید رقبا را پشت سر بگذارید

برای خرید نرم‌افزار سپیدار سیستم شما می‌توانید به نمایندگی همکاران سیستم نیز مراجعه داشته و به‌صورت حضوری یا غیرحضوری اقدام به خرید این نرم‌افزار نمایید. توصیه می‌شود قبل از هرگونه اقدامی برای خرید ابتدا با مشاورین به گفتگو بپردازید و بعد از بررسی قیمت نرم‌افزار سپیدار، امکانات، شیوه راه‌اندازی و نصب آن اقدامات لازم را برای خرید انجام‌ دهید.

قیمت نرم‌افزار سپیدار سیستم در مقایسه با امکانات و مزایای این محصول کاملاً مناسب و به‌صرفه است و افرادی که آن را خریداری می‌کنند، می‌توانند به‌راحتی و بدون نیاز به نیروی متخصص وضعیت مالی کسب‌و‌کار خود را به شکل دقیقی بررسی نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به سایت دانا راهبرد مراجعه کنید و از دانش متخصصین این مجموعه بهره‌مند شوید. مطمئن باشید که این نرم افزارها به شما در توسعه کسب و کار خود کمک خواهند کرد.

جمع‌بندی

در هر حوزه‌ای که فعالیت می‌کنید، برای مدیریت بهتر کسب‌وکارتان و همچنین یکپارچه‌سازی بخش‌های مختلف یک مجموعه نیاز به یک نرم‌افزار سازمانی حرفه‌ای دارید. شرکت‌های مختلفی در این زمینه فعالیت می‌کنند و انواع نرم‌ افزار سازمانی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند که در میان آن‌ها مجموعه بزرگ همکاران سیستم یکی از بهترین‌ها است.

از جمله نرم‌افزارهایی که توسط این شرکت ارائه می‌شود، می‌توان به نرم افزار سازمانی سپیدار و نرم‌افزار راهکاران اشاره کرد که هر یک ویژگی‌ها و مزایای مختلفی دارند. در صورتی که قصد خرید این نرم‌افزارها را دارید می‌توانید به سایت دانا راهبرد مراجعه کنید.

ما آماده کمک به شما هستیم 

پس از تکمیل فرم روبرو ، ما با شما تماس خواهیم گرفت 

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *