امروزه اصلی ترین ابزار کار حسابداران، نرم افزار حسابداری می باشد. مدیران مالی، حسابداران داخلی و خارجی و همینطور صاحبین کسب و کارها، با استفاده از نرم افزارهای مخصوص حسابداری می توانند به گزارشات مالی دقیقی دست یابند، که به وسیله ی آن برای ادامه ی فعالیت خود تصمیم گیری نمایند. یکی از محبوب ترین و کارآمدترین نرم افزارهای حسابداری نرم افزار سپیدار می باشد.

در سال 1387، یکی از شرکت های زیرمجموعه ی شرکت همکاران سیستم، به نام شرکت سپیدار سیستم آسیا، با شعاری تحت عنوان *ساده و پایدار* نرم افزار سپیدار سیستم را در 4 گروه تولیدی، بازرگانی، پیمانکاری و خدماتی عرضه نمود.

برنامه سپیدار سیستم، به زبانی ساده و در عین حال بسیار کارآمد، طراحی شده است. از این روی، سازمان های کوچک و متوسط به راحتی می توانند با استفاده از این نرم افزار بازده فعالیت های خود را به صورت شفاف مشاهده و ارزیابی نمایند.

خصوصیات نرم افزار سپیدار

سپیدار سیستم همکاران، یکی از بهترین نرم افزار های حسابداری می باشد؛ که محبوبیت خود را مدیون پنج ویژگی جذاب و کاربردی است.

1- سپیدار سیستم نرم افزار جامعی می باشد، که کلیه ی ابعاد حسابداری را در بر گرفته و حسابداران می توانند به راحتی به تمامی امکانات مورد نظر خود دسترسی آسان داشته باشند.

سپیدار همکاران سیستم

نرم افزار سپیدار، پلی به سوی موفقیت در امور مالی

2- دومین ویژگی خاص این نرم افزار، مربوط به محاسبات بسیار دقیق آن می باشد. همانطور که میدانید، میزان دقت در حساب و کتاب ها، حرف اول را در ادامه ی حیات یک واحد اقتصادی می زند. از این روی، طراحان نرم افزار سپیدار بهترین روش محاسباتی را در آن اعمال نموده اند، تا بدین وسیله اطلاعات کاملی در اختیار ذینفعان قرار بگیرد.

مطالب مرتبط :  بهترین نرم افزار های حسابداری چه ویژگی هایی دارند؟

3-از دیگر خصوصیات مهم و جالب توجه نرم افزار سپیدار می توان به خروجی ها و گزارشات مالی دقیق و حرفه ای آن اشاره داشت. در واقع سنگ محک مشاغل، بازدهی کار آن ها می باشد و بهترین راه برای سنجش این بازدهی، گزارشات حاصل از نرم افزار حسابداری هستند.

4- شما برای این که بتوانید با هر نرم افزار جدیدی کار کنید، ابتدا می بایست آموزش ببینید و خیالتان آسوده باشد که در صورت بروز مشکل، می توانید از یک شخص زبده راهنمایی دریافت نمایید. سپیدار سیستم همکاران، یکی از نرم افزارهایی می باشد که تیم پشتیبانی قدرتمندی دارد. از این روی، این گروه همواره آماده ارائه خدمات و مشاوره به کاربران نرم افزار بوده و پاسخگوی تمامی سوالات آنها خواهند بود.

5- یکی دیگر از نکاتی که به هنگام خرید نرم افزار حسابداری می بایست به آن توجه نمایید، مناسب بودن قیمت نرم افزار سپیدار و سابقه ی مجموعه ی ارائه دهنده ی نرم افزاراست . شرکت ارائه دهنده ی نرم افزار سپیدار با بیش از 10 سال سابقه در این زمینه، جز معتبرترین نهادهایی می باشد، که در حوزه ی ارائه خدمات و ابزار حسابداری فعال است.

امکانات نرم افزار سپیدار سیستم

سیستم سپیدار سیستم، به گونه ای طراحی شده است، که پاسخگوی تمامی نیازهای کاربران می باشد. به طوری که، برای هر حوزه ی کاری کدینگ پیش فرض مخصوصی داشته و امکان سند زدن روزانه و ماهانه را به سادگی برای کاربران فراهم می سازد. همچنین، کاربران با استفاده از نرم افزار سپیدار می توانند، به سادگی دفتر روزنامه، دفتر کل، صورت سود و زیان، ترازهای مالی و دیگر گزارشات را تهیه نمایند.

مطالب مرتبط :  مزایای استفاده از نرم افزار های تحت وب و ابری در سازمان‌ها و شرکت‌ها

راهکار سپیدار سیستم برای اجرای گزارشات مالی در دیگر نرم افزارها، این است که می تواند خروجی هایی با فرمت excel، image، pdf، txt، xml و html نیز، در اختیار کاربران قرار دهد و علاوه بر آن به صورت اتوماتیک صورت مغایرات بانکی را تهیه می نماید.

نرم افزار سپیدار این امکان را در اختیار کاربران قرار می دهد، که چند روز پیش از سررسید چک و یا نوبت اقساط خود، زنگ هشدار تنظیم نمایند و کلیه ی عملیات ابطال، خرج و یا استرداد را بر روی چک ها اعمال کنند.

از دیگر امکانات این نرم افزار، می توان به سیستم انبارداری، فروش، حقوق و دستمزد و دارایی ثابت آن اشاره داشت. چرا که، برای هر یک از این موارد شیوه ی استاندارد و در عین حال نوینی اتخاذ نموده است، که با استفاده از آن ها می توان در حداقل زمان، بیشترین بازدهی را به ارمغان آورد. بنابراین، احتمال بروز خطا به حداقل خود رسیده و ذی نفعان و مدیران یک واحد اقتصادی به آسانی قادر به تصمیم گیری برای آینده ی فعالیت خود خواهند بود.

_

نظر برخی از مشتریان نرم افزار سپیدار

_
نرم افزار سپیدار
شرکت پایدار پلیمر
به دلیل همکاری مطلوب نماینده فروش سپیدار سیستم در نصب، راه اندازی، آموزش و حتی مشکلاتی که بعضاً از سمت پرسنل شرکت ایجاد شده و به نوعی جزء وظایف نماینده نبوده است، همکاری ایشان باعث ایجاد آرامش و اعتماد در روند همکاری شده؛ که قطعاً در آینده این همکاری‌ها ادامه خواهد یافت.
نرم افزار سپیدار
شرکت دیزل موتور باختر
نصب یک سیستم در یک شرکت، پیچیدگی‌های خاص خود را دارد. نماینده فروش سپیدار با ارائه خدمات و سرویس‌های به‌موقع و مناسب، ما را در فرآیندهای آموزش یاری و تطابق کامل با سیستم را تسریع بخشید.
نرم افزار سپیدار
شرکت پارس صدرا
سیستم مالی قبلی پاسخ‌گوی نیازهای شرکت به خصوص در بخش انبار و فروش نبود. 
نماینده فروش سپیدار نقش موثری در آموزش و راه‌اندازی سیستم داشتند و به شرکت ما در انتخاب یک نرم افزار مناسب کمک فراوانی کردند.
5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *