آیا شما هم برای تراکنش‌های مالی شرکت خود به ‌دنبال بهترین نرم افزار های حسابداری هستید؟ در حال حاضر از فروشگاه‌ها گرفته تا موسسات و شرکت‌های بزرگ همه برای بالا بردن سرعت و دقت در امور حسابداری نیازمند استفاده از نرم‌افزارهایی هستند که برای این کار طراحی شده‌اند. عصر تکنولوژی در این زمینه نیز با تمرکز روی محاسبات دقیق و جلوگیری از اتلاف زمان حرکت می کند. حتی یکی از شاخه های مهم در بحث مشاوره مدیریت برای ارتقای کسب وکارها پرداختن به امور مالی است. اگر شما هم برای کار خود نیاز به استفاده از چنین برنامه‌هایی دارید پیشنهاد می کنیم تا پایان مقاله همراه ما باشید.

بهترین نرم افزار های حسابداری

چرا باید از نرم‌افزار حسابداری استفاده کنیم؟

• استفاده از بهترین نرم افزار های حسابداری باعث صرفه جویی در زمان می شود، در واقع مزیت اصلی این برنامه ها آن است که شما داده های مالی خود را به صورت یک جا در اختیار دارید و به جای انبار کردن حجم زیادی از کاغذ، اطلاعات مهم خود را به راحتی و در کم ترین زمان پیدا می کنید. با خرید نرم افزار راهکاران می توانید فرآیندهای دستی را اتوماتیک کنید و اطلاعات یک پارچه ای را در اختیار داشته باشید.
• نرم افزار حسابداری به شما امکان می دهد تا انواع اطلاعات از سود و زیان خود را به دست آورید و نسبت-به مقایسه آن ها با داده های ماه ها یا سال های قبل بپردازید. تا از این راه بتوانید برای رشد کسب وکار خود و تصمیم گیری آگاهانه درباره آینده اقدامات لازم را انجام دهید.
• ثبت پرداخت های نقدی و چکی، ایجاد و ارسال فاکتور و بررسی هزینه های دریافتی نیز از سری کارهایی است که با این برنامه ها به سادگی قابل انجام است.
• به کار بردن بهترین نرم افزار های حسابداری، شاید بیش از هر جای دیگری برای یک شرکت حسابداری از اهمیت زیادی برخوردار باشد.

مطالب مرتبط :  نقش نرم افزار های مدیریت منابع انسانی در رشد شرکت ها

ویژگی هایی که باید از نرم‌افزار های حسابداری انتظار داشته باشید

انتخاب یک سیستم حسابداری کارآمد به نظر دشوار می آید اما بهتر است کیفیت ساخت را به عنوان فاکتوری اساسی و مهم در نظر داشته باشید.
بنابراین، یک نمایندگی فروش نرم افزار حسابداری باید بر اساس قابلیت هایی که ارائه می دهد، انتخاب شود. پس لاز م است تا در ابتدا با ویژگی های بهترین نرم‌ افزار های حسابداری آشنایی داشته باشید.

به روز بودن نرم‌افزار و قابلیت توسعه
با توجه به اینکه تمام موارد کلیدی همچون صورت حساب اولیه، مدیریت حقوق و دستمزد، پرداخت های الکترونیکی، حساب های بانکی و محاسبات مالیاتی را قرار است با این نرم‌افزار بررسی کنید بنابراین یک سیستم کاربردی باید به روز باشد و طیف وسیعی از نیازهای کاربران را پوشش دهد.
نرم‌افزار حسابداری که انتخاب می کنید باید قابلیت توسعه و ارتقاء همزمان با پیشرفت و گسترده تر شدن کار شما را داشته باشد.

امنیت بالا
فرقی ندارد شما یک فروشگاه کوچک دارید یا شرکت و سازمانی بزرگ، در هر صورت جزئیات مالی یکی از اسرار شما به حساب می آید که ترجیح می دهید کاملا در اختیار مجموعه خودتان باشد. در این باره، ضمن تهیه بهترین نرم افزار های حسابداری، به موارد ذیل نیز توجه داشته باشید:
• دسترسی کاربران غیرمجاز به اطلاعات امکان پذیر نباشد.
• امکان پشتیبان گیری و بازیابی راحت داده ها را داشته باشد.
• در برابر ویروس هایی که امکان آسیب به نرم افزار را دارد حفاظت کامل انجام شود.
همکاران سیستم با ارائه نرم‌افزارهای دقیق به شما این اطمینان را می دهد که امنیت داده های مالی شما کاملا حفظ می شود. دسترسی راحت، امنیت بالا و همچنین مناسب بودن قیمت نرم افزار راهکاران آن را به یکی از نمونه های محبوب در میان کاربران ایرانی تبدیل کرده است.

شناسایی و جلوگیری از بروز خطا
شفافیت یک اصل مهم در بهترین نرم افزار های حسابداری است. شما با کمک این برنامه ها با حذف اشتباهات رایج به یک راه حل درست برای ارائه به موقع داده ها و محاسبات صحیح دست پیدا می کنید. پس شما می توانید استراتژی های لازم را متناسب با کسب وکار خود تنظیم کنید.

مطالب مرتبط :  آموزش نرم افزار همکاران سیستم ماژول دفتر کل راهکاران-فصل دوم

مورد پسند کاربران باشد
طراحی و برنامه نویسی این نرم‌افزارها باید به گ ونه ای باشد که کاربران بتوانند به راحتی از خدمات آن استفاده کنند بهتر است یک سیستم چند بعدی را انتخاب کنید که طیف گسترده ای از افراد همچون یک حسابدار یا مسئول فروشگاهی قادر به استفاده از آن باشند.
در فروشگاه ها و شرکت هایی که در حوزه بازرگانی فعالیت دارند، استفاده از نرم افزار سپیدار در کنار قابلیت های بالایی که دارد، به راحتی نیاز کاربران را برآورده می کند. در ضمن با توجه به نوع نیاز شما و بودجه ای که در اختیار دارید قیمت نرم افزار سپیدار متفاوت است و شما به نسبت خدماتی که در نظر دارید، می توانید یکی از بسته های متنوع آن را تهیه کنید.

پشتیبانی کامل از سوی فروشنده نرم‌افزار
در شرایطی ممکن است شما نیاز به راهنمایی برای کار با نرم‌افزار داشته باشید. حتی بهترین نرم افزار های حسابداری نیز امکان دارد در زمان هایی دچار اختلال شوند و شما متوجه نشوید که مشکل از چیست؟ آیا در این وضعیت دچار سردرگمی می شوید و احساس می کنید که اطلاعات مالی شما از دست رفته است؟
بنابراین، برای برطرف کردن چنین مشکلاتی باید فروشندگان شرایطی را فراهم کنند تا کاربران در هر زمانی بتوانند از خدمات کامل بهره مند شوند.
اگر به دنبال شناخت نرم‌افزارهایی با خدمات عالی هستید دانا راهبرد مجموعه ای از بهترین شرکت های نرم‌افزاری را در اختیار شما قرار می دهد.

 

بهرترن نرم افزار های حسابداری

نرم افزار حسابداری چه گزارش هایی را ارائه می دهد؟

علاوه بر ویژگی های لازم برای استفاده از یک برنامه، کیفیت و کمیت گزارش هایی که در اختیار کاربران قرار می-دهد نیز حائز اهمیت است. برخی از سیستم ها طیف گسترده ای از گزارشات را با دسته بندی نامحدود ارائه می-دهند و تعدادی نیز هستند که تنها اطلاعات اولیه را به کاربران عرضه می کنند. برخی از گزینه های خوب و کاربردی در بهترین نرم افزار های حسابداری به شرح زیر است:
گزارش های استاندارد: یک سیستم مناسب و کارآمد باید بتواند صورت های درآمد، ترازنامه، جریان نقدینگی، حساب های دریافتی و پرداختی را به درستی نشان دهد.
گزارش های قابل تنظیم: سیستمی را انتخاب کنید که امکان ایجاد تغییر در اطلاعات استاندارد ثبت شده را برای شما فراهم کند.
• ارائه نموداری: ممکن است تفسیر فهرست های طولانی اعداد برای شما دشوار باشد بنابراین برنامه ای که بتواند داده ها را به صورت تصویری نمایش دهد برای مقایسه آسان اطلاعات بهتر است.
گزارش فرعی: اگر دارای چندین شعبه یا کسب وکار هستید یک برنامه دقیق می تواند جنبه های مالی مختلف را ادغام کند و به جای تخمین بر اساس مشاهدات فردی، چشم انداز بهتری از کل مجموعه به شما بدهد.

مطالب مرتبط :  بهترین نرم افزار های مالی و حسابداری بازار ایران کدامند؟

جمع بندی
در عصری که بیشتر فعالیت ها به سمت استفاده از تکنولوژی پیش می رود، برای مدیریت های مالی شناخت بهترین نرم افزار های حسابداری امری ضروری است. با استفاده از این امکانات شما قادر هستید تا در زمان خود صرفه جویی کنید و همچنین از بروز خطاهای دستی که ممکن است هنگام محاسبات به روش سنتی پیش آید جلوگیری نمایید.
در این مقاله سعی کردیم تا خدمات مهمی را که این برنامه ها در اختیار شما قرار می دهند آشنا کنیم. در صورتی که به دنبال نمونه های با کیفیت و مناسب هستید، پیشنهاد ما به شما خرید نرم افزار سپیدار و نرم افزار راهکاران است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این برنامه ها می توانید بهه سایر صفخات وب سایت  DorsaSoft.com مراجعه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *