نرم افزار حسابداری شرکتی به ­عنوان یکی از عوامل تاثیرگذار در مدیریت انواع کسب­وکارها شناخته می­شود. زیرا فرقی نمی­کند که بیزینس شما تا چه اندازه رشد کرده باشد. مهم این است که بدون وجود نرم­افزار حسابداری، قادر به مدیریت اموال شرکت و برآورد هزینه­ها نخواهید بود. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین نرم افزارهای حسابداری و شرکتی آشنا کنیم. همچنین به این سوال مهم پاسخ دهیم که چه امکاناتی در این ابزارها تعبیه­شده که می­توانند تا این اندازه پاسخگوی نیازهای مدیریتی ما باشند؟

 

هر آنچه که باید درمورد سیستم­ اطلاعات مدیریت بدانید

مدیریت و راهبری یک مجموعه مستلزم داشتن اطلاعاتی در حوزه هایی مانند اطلاعات مالی، پرونده کارمندان و سابقه شرکت است و نکته اینجاست که این فرد بدون وجود ابزارهای مدیریتی قادر به استفاده از این اطلاعات نخواهد بود.

به همین دلیل کسب­وکارهایی هستند که وظیفه مشاوره مدیریت را به­ عهده دارند. باید بگوییم که این بیزینس­ها اقدام به فروش نرم­افزارهایی می­کنند که مدیران بتوانند به­ کمک آنها تصمیمات درستی برای مجموعه خود بگیرند.

اما سوال اینجاست که آیا یک نرم­افزار مدیریت مالی، می­تواند نقش یک شرکت حسابداری را برای ما ایفا کند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم بله. زیرا نرم افزار حسابداری شرکتی بر اساس تجربه هزاران حسابدار برنامه­نویسی می­شود. به­ طوری که با خرید و نصب آنها، می­توانید بدون نیاز به استخدام حسابدار، اقدام به مدیریت اموال شرکت کنید.

از آن جایی که ممکن است از شنیدن این حرف کمی تعجب کرده باشید، در ادامه با ما همراه بمانید. چون قصد داریم تا شما را با 2 نرم­افزار حسابداری آشنا کنیم. به این ترتیب متوجه خواهید شد که منظور ما از داشتن حسابدار شخصی داخل مجموعه مدیریتی چیست.

مطالب مرتبط :  بهترین نرم افزار های سازمانی برای شرکت های صنعتی کدام است ؟

 

نرم افزار حسابداری شرکتی

 

معرفی نرم افزار راهکاران و بررسی امکانات آن

راهکاران یکی از تولیدات شرکت همکاران سیستم است. باید بگوییم که این نرم افزار یک ابزار مدیریتی قدرتمند برای کسب­وکارهای بزرگ و متوسط محسوب می­شود. مهم­ترین ویژگی نرم افزار راهکاران این است که با صنایع و کسب­وکارهای مختلف تطابق کامل دارد. همچنین استفاده مداوم از آن می­تواند تصمیم­گیری­های روزانه را برای مدیران مجموعه ساده­تر نماید.

لازم به ذکر است که از این نرم­افزار برای مدیریت اطلاعات مالی، تدارکات، فروش و سرمایه­های انسانی استفاده می­شود. اما از آن جایی که نرم افزار حسابداری شرکتی متقاضیان بیشتری دارد؛ تصمیم داریم تا راهکارهای مالی این نرم­افزار را مورد تحلیل و بررسی قرار دهیم.

راهکاران چه راه حل­هایی برای مدیریت اموال ارائه می­کند؟

راه­ حل­های مدیریت مالی این نرم­افزار شامل دریافت و پرداخت محصولات، مدیریت دارایی­های ثابت، احتساب تسهیلات مالی و بررسی وصول مطالبات می­شود که موارد گفته­شده می­توانند پاسخگوی تمام نیازهای مدیریت اموال یک صنعت باشند.

به همین دلیل اگر به­دنبال یک نرم افزار حسابداری شرکتی بی­نقص هستید، پیشنهاد می­دهیم که نسخه حسابداری نرم افزار راهکاران را مورد بررسی بیشتری قرار دهید. همچنین لازم به ذکر است که راهکاران قادر به ثبت گزارش مالی با استانداردهای جاری ایران است. ضمن آنکه توانایی مدیریت اموال شرکت را در هر لحظه از زمان دارد.

درنهایت فراموش نکنید که اگر کسب­وکار شما دارای شعبه­های غیرمستقل است و نمی­دانید که راه­ حل مدیریت این شعبه­ها چیست، باید بگوییم که راهکاران می­تواند پاسخگوی این مسئله شما باشد.

نرم افزار سپیدار چیست و چه امکاناتی دارد؟

برخلاف راهکاران که تمام خدمات خود را براساس نیازهای صنایع بزرگ پی­ریزی کرده بود، سپیدار نرم­افزاری است که مخصوص کسب­وکارهای کوچک برنامه­نویسی شده است. بزرگترین مزیت رقابتی این نرم­افزار، عدم نیاز مداوم آن به پشتیبانی است. به­ طوری که از سال 1388 تاکنون، سپیدار را به­عنوان ابزاری می­شناسند که می­تواند فرآیندهای پیچیده را بدون نیاز به حضور کارشناسان به اتمام برساند.

مطالب مرتبط :  راهنمای کامل قیمت نرم افزار سپیدار همکاران سیستم

اگر هم بخواهیم از امکانات نرم افزار حسابداری شرکتی سپیدار بگوییم باید به بخش سفارش­گیری، ثبت فعالیت­های روزانه و صدور صورت­وضعیت پیمانکاری اشاره کنیم. همچنین فراموش نکنید که این نرم­افزار تمام خدمات مدیریتی خود را از روی کسب­وکارهای بزرگ­تر الگوبرداری کرده است.

پس می­توان گفت که با خرید اشتراک سپیدار، قادر به ایده­گرفتن از سبک مدیریت کسب­وکارهای موفق و بزرگ خواهید بود. ممکن است بپرسید که خرید نرم افزار سپیدار به چه بیزینس­هایی توصیه می­شود؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که این نرم­افزار براساس نیاز شرکت­های خدماتی، بازرگانی و پیمانکاری پایه­ریزی شده است.

پس اگر کسب­وکار شما تازه شروع به فعالیت کرده و در دسته­بندی موارد گفته­شده گنجانده می­شود، بهتر است تا با صرف زمان کم، اقدام به شناخت جزئی­تر سپیدار و امکانات موجود در نرم افزار حسابداری شرکتی و دیگر نرم افزارهای مالی آن کنید.

بررسی قیمت نرم افزارهای حسابداری شرکتی و نحوه خرید آنها

فرقی نمی­کند که قصد خرید نرم افزار سپیدار را دارید، یا به­دنبال پیداکردن قیمت نرم افزار راهکاران هستید. مهم این است که بدون وجود نمایندگی­های فروش، قادر به خرید محصولات موردنظر خود نخواهید بود. زیرا سیستم­های مشاوره اطلاعات، وظیفه فروش ابزارهای مدیریتی را برعهده دارند.

به همین دلیل اگر به­دنبال خرید ابزار حسابداری هستید، باید به نمایندگی فروش نرم افزار شرکتی مراجعه کنید. زیرا قیمت نرم­افزارهای شرکتی ارتباط مستقیمی با نوع کسب­وکار شما دارد. برای خرید نرم افزار راهکاران باید ابتدا به معرفی بیزینس خود بپردازید. سپس ادامه کار را به کارشناسان واگذار کنید.

مطالب مرتبط :  آموزش سپیدار با خرید نرم افزار آموزشی سپیدار

چون اگر بدون مشورت اقدام به خرید محصولات کنید، ممکن است که نرم­افزار خریداری­شده توانایی پشتیبابی از بیزینس شما را نداشته باشد

 

نرم افزار حسابداری شرکتی

 

دانا راهبرد – مشاور و مجری سیستم­های اطلاعات مدیریت

پیش­تر اشاره کردیم که تنها راه خرید نرم افزار حسابداری شرکتی، برقراری تماس با کسب­وکارهایی است که نمایندگی فروش این محصولات را اخذ کرده­اند. توجه داشته باشید که اگر به ­دنبال پیداکردن قیمت نرم­ افزار سپیدار هستید، یا قصد خرید سایر ابزارهای مدیریت اطلاعات را دارید، باید به شرکت دانا راهبرد مراجعه کنید.

زیرا این شرکت با معرفی و ارائه سیستم­های اطلاعات مدیریت، قادر است تا پاسخگوی نیاز کسب­وکار شما در زمینه­های حسابداری و سایر ابزارهای مدیریتی باشد.

جمع ­بندی

بزرگ­ترین ویژگی نرم افزار شرکتی حسابداری این است که بر اساس تجربه افراد فعال در زمینه انواع کسب­وکار طراحی و پیاده­سازی شده است. این تجربه­ها از اصول مدیریت و حسابداری حاکم بر کل دنیا نشات می­گیرند. پس اگر به تازگی  یک کسب­وکار شخصی را شروع کرده­اید، فراموش نکنید که بدون وجود مشاورین و مجری­های سیستم­های اطلاعات مدیریت، قادر به هدایت آن به عنوان یک بیزینس موفق نخواهید بود.

لازم به ذکر است که تنها راه ارتباط با این افراد، پرکردن فرم درخواست نرم­افزار شرکتی است. سپس باید منتظر بمانید تا کارشناسان پس از بررسی و شناسایی نیاز کسب­وکار شما، بهترین پیشنهاد را با حداقل قیمت ارائه دهند..

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *